לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

אילאיל ליום אחד


הבנות של מיקסים העלו אתגר פורימי במיוחד והזמינו את המשתתפים להתחפש לאמן אחר וליצור יצירה בהשראתו. הכוונה היא לא להעתקה של היצירה, אלא ליצירה ששואבת משהו מהאמן שבחרנו.

רגע אחרי שדגמתי את הבלוגים של חמש המוכשרות ונאנחתי בהתפעלות, כבר היה ברור לי בהשראת מי אצור.

אני אחוזת קנאה בכל פעם שאני מתבוננת ביצירות של אילאיל זיו. בגלל הצבעוניות. בגלל המורכבות. בגלל שאחרי ניסיונות בודדים ברור לי שלעולם לא אהנה ליצור בחימר פולימרי (הייתי אומרת שעבודות מהסוג הזה הן סוג של מחלת נפש, אבל אני יודעת שיש אנשים שחושבים את זה על מה שאני עושה לפעמים בנייר, והדר בבית זכוכית מוטב לו שייזהר...)

אז הלכתי לשוטט באתר של אילאיל ולחפש השראה.

היה לי ברור שאני לא מתכוונת לגעת בחימר פולימרי אלא לעבוד (כמעט) כמו תמיד בנייר, אבל רק כשראיתי את הפרפרים האלו ידעתי מה אני רוצה לעשות:

  

וכאן המקום להבהרה למי שאינו מצוי בענייני מיקסים (הי אמא). האתגר של מיקסים עלה אתמול. בצהריים. ובדרך כלל אני מגיבה לאתגר בערך רבע שעה לפני הדד-ליין. אז מה השתנה?

 

קודם כל פורים. שהוא הזמן הנכון ל"נהפוך הוא" גם על ההרגלים הרגילים שלי.

וחוץ מזה מתי להתחפש אם לא בפורים, רגע לפני שהוא נגמר?

וחוץ מזה ידעתי מה אני רוצה לעשות.

וחוץ מזה ישבתי כל היום על המחשב, הזנתי מוצרים חדשים והתכוננתי לבאות (ויש הרבה באות. בקרוב...) והייתי צריכה שינוי.

 

אז זהו.

 

הכנתי שלושה כרטיסי ברכה בעזרת הקאטלבאג ותבניות הלייבל 1. העצוב מבוסס על קולאז' ניירות שניסה לדמות את הצבעוניות והשילובים של אילאיל.

 

לא בטוח שאם לא הייתי מספרת לכם מאיפה ההשראה הייתם מבינים לבד...

 

.

 

וזהו.

מאיפה אתם שואבים את ההשראה שלכם?

נכתב על ידי קסם שימושי , 11/3/2009 19:40   בקטגוריות השראה, אתגר, כרטיסי ברכה, אילאיל זיו, פורים, פירגון  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)