לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

אתגר עיצובי סגול כתום


ושוב הגיע זמנו של האתגר העיצובי שלי. נכון שהבטחתי לפרסם אותו אחרי פסח... נו, עכשיו לא אחרי פסח?

לשם תזכורת – מדי פעם מקבלות ממני שלוש מעצבות קיט חומרים קטן וממנו הן מתבקשות לעצב דף אלבום בגודל 30*30, כשהנושא פתוח לבחירתן.

הפעם איתגרתי את נילקי, עלמה7 ורונית סיני באתגר סגול-כתום.

אז מה הן קיבלו?

1. דף קארדסטוק חלק בצבע סגול

2.  דף דוגמה נקודות ובורדרים, תוצרת חברת  K&co

3.  דף חיתוכי אותיות ווש כתום סגול

4.  סרט סאטן שחור מנוקד לבן

5.  סנאפים עגולים בשישה צבעים

6. פרחי עץ בצבעים כתום וסגול

 

ומה הן עשו עם זה?

קודם כל שלושת הדפים יחד:

ועכשיו כל אחת לחוד, יחד עם ההסברים שלהן:

נילקי:

כשהסתכלתי על התמונות הללו היה לי ברור שאכין מהן עמוד לאלבום, דווקא בגלל שהן כאלה יום-יומיות; סתם בוקר בגן השעשועים, הבגדים לא משהו, השיער פרוע.... אבל אלה תמונות כל כך אמיתיות ומשמחות בעיני, כאלה שאורי תוכל כמבוגרת להסתכל עליהם ולהיזכר שבסה"כ הייתה לה ילדות יפה. J

אני מאוד אוהבת להשתמש בציטוטים משירים לכותרות שלי וחשבתי על girls just wann'a have fun. ברגע שראיתי שיש בערכה אותיות בעברית, וכה יפות (קבלי ח"ח לימור) היה לי ברור שאני "מעברתת" את הרעיון.  תודו שהרבה יותר הגיוני שאלבום הילדות של אורי יכיל שורה משיר שאבא שלה שר לה כל ערב... עוד יתרון שגיליתי תוך כדי עבודה הוא שבעברית, לפחות בדפוס, הרבה יותר קל לאלתר אותיות חסרות (ה"ה" השלישית וה"ע" השנייה).

החלק הקשה עבורי היה הצורך להסתפק בשני דפים בלבד – קארדסטוק חלק ודף מדוגם אחד (אחד!!!). אני לאחרונה כל כך נהנית לגזור ולהטליא (מלשון טלאים) דפים, ומזמן לא השתמשתי בדף אחד בלבד כדף רקע... אבל אתגר הוא אתגר, אז והחלטתי ללכת עם הקו העיצובי של הדף המודפס וליצור בורדר של תמונות קטנות בחלק התחתון שלו ותמונה אחת גדולה למעלה.

את הסנאפים רציתי להצמיד על התמונות כמו נעצים אבל שניים נהרסו לי ולכן הסתפקתי רק באלו שהספקתי לשים על הצילום הגדול (מה זה המוצר הזה? איך משתמשים בו? ולמה??? שמישהו יסביר לי בבקשה). חוץ מזה התמונות קיבלו תיפורים בעט לבן בכדי להתאים לדוגמא המודפסת של הדף. גם בפרחי העץ הייתי חייבת "לטפל" קצת, בכדי שלא יזכירו לי יותר מדי עבודות שאני עושה עם ילדי החוגים שלי.... J

ולסיום, סרט הבד- שממש לא התחבר לי לדף עצמו משמש בסופו של דבר כיופי של מתלה (כן...קצת "הבא נתחכמה לו", אבל זה היה או זה או להדביק אותו מתחת לתמונות ושלא יראו אותו בכלל...) 

תודה על האתגר, היה כיף ושוב אברך על יצירת חיתוכי האותיות הנפלאים – אחלה מוצר ובהחלט חיכינו לו הרבה זמן... 

 

 

עלמה7:

ב - scrapbook etc מינואר 2009 מצאתי דף שעיצבה שאנון זיקל, ונדלקתי על הקומפוזיציה (שלה הוספתי רק את שלושת הפסים עם הסנאפים בפינה השמאלית). התוספת היחידה שלא היתה כלולה בקיט היא הקטע הכתוב. השורות הן חותמת.

אז מה היה בקיט:

דף קארדסטוק חלק בצבע סגול של DCWV, דף דוגמה עם נקודות של K&co, דף חיתוכי אותיות - פיתוח יחודי של קסם שימושי, שכמוהו רציתי איך שראיתי אותו באתר, סרט סאטן שחור עם נקודות לבנות, אותו הדבקתי על חלק מהדף עם הדוגמא, כדי שיבלוט, סנאפים עגולים בששה צבעים (לא אוהבת אותם. מעדיפה בראדים, שנראה לי שהם עמידים יותר), ופרחי עץ (בדרך כלל אני מעדיפה פרימה, אבל הפעם הם התאימו מבחינת רוח הדברים). את התמונות הרכבתי ב- photo filtre (תוכנה מצויינת למי שאין פוטושופ), לפי סקיצה מ- scrapbook etc, שמצאתי באתר.

בקיצור - אחלה דברים, השתמשתי בכולם, חוץ משלושה סנאפים (ועוד נשארו מספיק בשביל כרטיס). היה מאוד כייף, ולראיה - גמרתי את הדף באותו יום שבו קיבלתי את החומרים. תודה, לימור!

 

 

רונית סיני:

כשקיבלתי את הקיט, הבחנתי ישר כי הצבעים האלו (סגול-כתום) הם ממש לא הצבעים שלי...

הדבר שהציל אותי ונתן לי רעיון היה הסרט השחור עם הנקודות הלבנות.

מיד נזכרתי כי לאחותי יש מעיל כזה, שלפתי תמונות שלה עם המעיל מהטיול האחרון שלנו לברצלונה והחלטתי כי הרעיון המרכזי יהיה נקודות.

מהנייר המדוגם גזרתי את העיגולים והפכתי אותם לנקודות על הדף החלק.

הדבר היחיד שהוספתי הוא כפתורים שחורים עם נקודות לבנות שהתאימו בול לסרט (ולמעיל כמובן) והחתמתי קצת נקודות בתחתית הדף.

בסופו של דבר יצא דף צבעוני ויפה (בעיניי) והאותיות המקסימות בעברית שלימור מוכרת רק הוסיפו לעבודה...

מדהים! בכל פעם אני נפעמת מחדש מאיך אותם חומרים מוליכים למקומות כל כך שונים!

 

קול קורא - לכבוד חג הביכורים הבא עלינו לטובה, אני מחפשת מעצבות טריות, שעוד לא הספיקו לעשות הרבה אבל לא מפחדות מהאתגר...

 

ואם פיספסתם את האתגרים הקודמים....

אתגר ירוק - אמא לאוצרות, שחמור ושרון פ.

אתגר פברואר - טלי (baraki) ונעמה מנור

אתגר דצמבר - אילאיל, מורן וקרן

אתגר נובמבר - דיילי, הגר וענת

 

________________________

משהו קטן וטוב #18 (2009)

המאמן יושב ומשחק CASHFLOW עם הצוות שלו. חבורה של מבוגרים שיושבים, משחקים, נהנים וגם לומדים משהו על הדרך... כיף להסתכל עליהם.

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 30/4/2009 20:59   בקטגוריות אותיות בעברית, אתגר, דוגמאות, חומרים, עיצוב אלבומים, פרוייקטים  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)