לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

סלינו על כתפינו, דפינו עטורים


דואר ישראל מתעלל בי בחודשים האחרונים. משמעות אחת היא שאני מבלה שעות בכסיסת ציפורניים, בירורים מה עלה בגורל חבילות רשומות ששלחתי, ושבמשך שלושה שבועות לא השתנה הסטטוס שלהן במחשב ובקללות יצירתיות במיוחד... משמעות אחרת היא שלקיטים ששלחתי לפרוייקט הזה לקח בין יומיים לשלושה שבועות להגיע ליעדם. התוצאה היא שהפוסט הזה כולל כרגע רק שתי מעצבות, אבל הוא יעודכן בהתאם כשהעיצוב השלישי יגיע אלי.


אז הסיבוב השני שייך לנורית, ענבר ושלי.

מה שהן קיבלו:


1. שני דפי קארדסטוק חלקים בצבעים כתום ותכלת

2. דף דוגמה שתי וערב כתום מסטאק naan's nursery - boys ודף דוגמה זיקוקים, מסטאק nana's kitchen   שניהם מתוצרת חברת  DCWV

3. דף חיתוכי אותיות שתי וערב תכלת

4. סרט סאטן כתום

5. כפתורים כחולים

6. סיכות מתפצלות עוגנים תכלת

7. סיכות מתפצלות לבבות צהובים

8. פרחי נייר כתומים

9. סיכה מתפצלת כחולה מנוקדת

10. ינשופים מוחתמים

והנה התוצרים בתמונה קבוצתית:



 

נורית

קיבלתי מלימור דפי קארדסטוק, דף חיתוך אותיות, סיכות מתפצלות, כפתורים, פרחי נייר ושני דפי דוגמה אלא שהם היו בצבע תכלת וכתום חיוור, צבעים שאליהם אינני מתחברת. בעיקר לא לתכלת. לכן החלטתי שלפחות הנושא יהיה אהוב - נכדים. יש לי 6: שלושה בנים ושלוש בנות. כמו כן התבקשתי לעצב בצורה כזאת שלא תאפיל על חומרי האתגר. מאד השתדלתי לעשות כך. פרט יחידי שהוספתי הם הפרחים, אשר חתכתי בקאטלבג והדבקתי עליהם את פרחי "היהלומים" מכיון שהדף היה נראה לי משעמם בלעדיהם. תודה לך לימור על החומרים ועל הדירבון.


ענבר

את הדפים המקסימים מלימור קיבלתי, כך מסתבר, באיחור אדיר, אבל כמו שאומרים "כל עכבה לטובה" אז גם לי זה יצא מוצלח, כי איך שראיתי את הדף הכתום נזכרתי בתמונות ל"ג בעומר שרק צולמו ושמחתי מאוד שהנה יש לי רעיון מה לעשות איתן.
השילוב של דף הזיקוקים גם התחבר לי מצוין ואז גיליתי את מה שידעתי על עצמי מאז ומתמיד - אני אוהבת לספר סיפור עם הרבה תמונות. מצד שני הסתכלתי על הדפים והיה לי חבל שלא יראו את היופי של דף הזיקוקים וכך, בלי להתכוון נולדו להם שני דפים שמתחברים לסיפור ל"ג בעומר הראשון של הבובון.
הדף הכתום - המכיל את בניית המדורה, קיבל תוספת של כיתוב וכן החתמה של ינשוף ויושב ומסתכל מה עושים עם העצים :) בנוסף, קצות הדף קושטו בזיקוקים - דבר שנועד לחבר גם בין שני הדפים.
הדף הכחול - מכיל את המדורה עצמה ואת המבט המאושר בעיני הבונבון שלי כשראה את ההדלקה שלה. כאן הזיקוקים השתלבו לי מצויין ויש גם את סיפור המדורה.
רוצה לנצל את ההזדמנות להודות ללימור על האפשרות להשתתף באתגר - למדתי על עצמי רבות ובכלל גיליתי שאני מאוד נהנית ש"מכתיבים" לי את הדפים זה עוזר לי להתמקד וליצור במקום רק להתלבט.
לסיכום - היה כיף אדיר!
ענבר




שלי

כשקיבלתי את החומרים התחברתי לחומרים שהגיעו. אהבתי את שילוב הצבעים, הכפתורים והאותיות בעברית. בחרתי בדף הכתום כדף מרכזי שעליו אעבוד מכיוון שרוב הקישוטים היו כחולים ורציתי שיבלטו

מיד התחלתי לנבור באלבומים ומצאתי תמונה של אושר ביתי בת התשעה חודשים, שמתאימה לי בבחירת הצבעים. גזרתי מאטינג תכלת כדי להבליט את התמונה, את הדף הצבעוני גזרתי במספרי גלים ואת הסרט הכחול הוספתי מהחומרים שלי כדי להוסיף קצת צבע חזק.

בחרתי במשפט "באה מאהבה" כי זה הדף שיפתח את האלבום של אושר וקישטתי בבראדים בצורת לב. את החותמת של הינשוף רציתי לקישוט אז הייתי חייבת למצוא לינשוף עץ... כמה פרחים לקישוט והכפתורים בצד...

אהבתי את התוצאה למרות שכשסיימתי את הדף הרגשתי שהוא קצת "מרובע" ואולי יכולתי להתפרע יותר, אבל סך הכל אני מרוצה.

נהניתי מאוד ותודה ללימור על ההזדמנות לאתגר.

שלי

ואם באתגר שהצגתי אתמול היה דימיון בין שלושת הדפים, הרי שכאן אפשר לראות איך החומרים נלקחו לכיוונים אחרים... כל הכבוד!

סקרניות לראות עוד עיצובים? פוסט נוסף יפורסם בצהריים, ואני מבטיחה שתמצאו בו הפתעת ביכורים מיוחדת. שווה לחכות!


אז מי היה כאן קודם?

אתגר ביכורים - ספיר, עדיה וענת

אתגר סגול-כתום - נילי, עלמה ורונית

אתגר ירוק - אמא לאוצרות, שחמור ושרון פ.

אתגר פברואר - טלי (baraki) ונעמה מנור

אתגר דצמבר - אילאיל, מורן וקרן

אתגר נובמבר - דיילי, הגר וענת


נכתב על ידי קסם שימושי , 28/5/2009 10:31   בקטגוריות אותיות בעברית, אתגר, דוגמאות, התחלה, חומרים, עיצוב אלבומים, פרוייקטים, שבועות, ביכורים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)