לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

וחג שבועות תעשה לך, ביכורי דפי אלבום


שלוש אחרונות וחביבות לא פחות סוגרות את אתגרי חג הביכורים שלנו.

אני מקווה שבאמת ההתחלה הזו היא סימן לבאות, וכעת הן תישלחנה את ידיהן בעוד ועוד דפי אלבום.

אז מעצבות הסבב השלישי היו – אלינור, גלי וריבי

ומה שהן קיבלו:

1.  שני דפי קארדסטוק חלקים בצבעים ירקרק ותכלת

2.  דף דוגמה פסים ודף דוגמה נצנוצים, שניהם מסטאק garden party  של חברת  DCWV

3.  דף חיתוכי אותיות ירוק מוכתם

4.  צמר שעיר בגוונים חומים

5.  כפתורים ירוקים

6. סיכות מתפצלות עוגנים ירוקים

7. סיכות מתפצלות לבבות

8. פרחי נייר לבנים

9. ציפורים מוחתמות

 

אלו שלושת הדפים שהן עיצבו:

 

אלינור התייחסה מאוד ברצינות לנושא, ומעבר לכך שהיא סיפקה לנו דף ביכורים, היא גם צירפה אליו תינוק חדש, גבע החמוד... מזל טוב יקירתי!

ומה שהיא כתבה:

שמחתי מאוד כשלימור פנתה אלי בעניין אתגר העיצוב הזה - במיוחד כשהוא קשור לשבועות - חג הביכורים.

נעים מאוד, אני אלינור- מעצבת ביכורית ואני גאה לחשוף בפניכם את הביכור החשוב יותר שלי- השלם החדש. תכירו את מיקה, יפתח והקטנטן החדש... 

 

כשקיבלתי את המעטפה עם החומרים מלימור, התחברתי מיד לשני הקארדסטוקים המעוצבים ולציפורים.

ידעתי שהדף שאעצב יהיה קשור להולדת הגוזל הטרי (שנולד בניתוח קיסרי יזום שבוע לפני שבועות, ולכן היה קל לתכנן.....)

חיפשתי רעיון לעיצוב שייצג את האמהות שלי.

במהלך החשיבה על עיצוב הדף (ושלושת הציפורים כמוטו מרכזי לשלושת ילדי), נזכרתי ברעיון שלמדתי אצל תמר (the supergirl), בעניין עיצוב דף עם עיגולים.

ואז ידעתי, הגוזל החדש מכנס אותנו למשפחתיות חדשה, מבנה חדש ובעיקר ה"פורום" הפרטי החדש שלי- השלם החדש שלי.

 

חייבת להגיד שהיות והכנתי את עיצוב הדף טרם הולדת הפשוש (סיימתי ממש ערב הניתוח), היה לי מאוד קשה להדביק את העיצוב ובמיוחד את הכותרת מחשש "לעין הרע"... (כן, כן, גם לקוליות כמוני זה קורה בסוף.....) אבל זרמתי עם זה ושלחתי ללימור את התמונות רק אחרי שהכל היה מאחורינו והגוזל המתוק החדש שלי בידיים שלי בריא ושלם (טפו, טפו, טפו).

קבלו אותם בתמונה ראשונה ממפגש מאוד מרגש בבית החולים.

 

לימור- תודה ענקית על ההזדמנות והאתגר. ההשתתפות באתגר זה, בהחלט נתנה לי "פוש" ענק באומץ להציג את תוצרי ברבים.

 

 

גלי

כשקיבלתי את החבילה מלימור מאוד שמחתי, כי הצבעים של הדפים חביבים עליי מאוד.

 

למעשה, האסוציאציה הראשונה שהיתה לי מדף הטורכיז המנוקד, היתה של שמלת בית היולדות . כמעט הכנתי דף עם תמונות שלי לפני ואחרי הלידה עם השמלה הזו, אבל בסוף החלטתי לחוס עליכם (בכל זאת, אשה טיפה לפני לידה זו לא חוויה כזאת מלבבת).

 

בסופו של דבר בחרתי שלוש תמונות של נעם בשמלה ירוקה (בדיוק בצבע של דף הרקע), ביום עם רוח חזקה במיוחד בטיול לנחל חדרה.

  

הדף הירוק הוא דף הרקע שלי.

את התמונות הדבקתי על הדף המנוקד וחתכתי אותו לריבוע קטן יותר, בצדו הימני-עליון של דף הרקע.

את שולי הדפים שייפתי ויישנתי בעזרת דיו לבן (את הטורכיז) ודיו טורכיז (את הירוק והלבן).

מהדף המפוספס חתכתי ביד חופשית "סלסולים" שמזכירים לי רוח, והם גם משתלבים מעולה עם הזנב של חותמת הציפור.

 

בצד שמאל שמתי רצועה מהדף המפוספס, עליה כתבתי ג`ורנלינג וקישטתי בכפתורים ובפרח.

 

הכותרת "רוח רוח" (אחד השירים הפופולאריים אצלנו בבית כרגע. אין פעם שיונתן לא נכנס לאוטו ומבקש שאשים לו את הדיסק של "רוח רוח"...) היא מאותיות חתוכות (לימור, זה גאוני!!!) שהודבקו על חתיכה מדף הרקע (חתכתי חתיכה מה"אחורה" ). מסביב לדף הכותרת רקמתי בחוט לבן (איתו גם תפרתי את הכפתורים).

 

הפרח הטורכיז וחותמת הציפור קיבלו סיכות מתפצלות בצורת לב. בפרח זהו "לב הפרח" ואצל הציפור זוהי הכנף.

 

אני מאוד נהניתי מהאתגר ואין לי ספק שזוהי תחילתה של ידידות מופלאה (גם עם לימור וגם עם דפי אלבום).

 

 

 

ריבי

באתגר האחרון שלה לימור הציעה למעצבות לא מנוסות להשתתף -עבודת ביכורים לחג ביכורים...

ביקשתי - התקבלתי... האמת לא היה לי מושג מה יהיה. לא עיצבתי עדיין אף דף אלבום וחלק מהדברים שראיתי נראו לי מורכבים עד בלתי אפשריים. לא היו לי אפילו תמונות ספציפיות שרציתי לעשות מהן דף באלבום... דווקא בגלל זה רציתי לבטל לפחות דרגת חופש אחת -שמישהו אחר יבחר בשבילי את החומרים. לא היה לי מושג מה אני הולכת לעשות.

כשהגיעו החומרים ופתחתי אותם שמחתי שלימור שלחה דפי רקע כחולים - מכל השאר קצת פחות... הורגעתי שאני לא צריכה להשתמש בהכל -לימור פשוט צ'יפרה אותנו ושלחה יותר חומרים למקרה ולא יהיה לנו. הדפים הכחולים ישר הזכירו לי את הטיול האחרון שלנו בברצלונה שבו ביום שמש נדיר עם שמיים כחולים הצטלמנו כולנו על הספסל הארוך בעולם בפארק גואל. השתמשתי בדף רקע בצבע תכלת והמטינג של התמונות הוא בכחול עם כוכבים קטנים. השתמשתי בתמונה אחת של פסיפס כדי ליצור את הדיגום בצד ימין - זה גם איפשר לי להכניס שם צבעים שונים כדי שיהיה איזה קשר ביI כל האלמנטים במיוחד לדף האותיות (שהוא פשוט גאוני וכיפי). את הכפתורים הירוקים שלימור שלחה החלפתי בכפתורים ורודים (נחשו מה  - גם הם נקנו מקסם שימושי...!)והדבקתי אותם במרכז הפרחים. השתמשתי גם בסיכות המתפצלות בצורת לבבות שהתאימו לי בול לנושא.

שכחתי לחלוטין דבר חשוב – כשדברתי עם לימור ואמרתי לה שאני אשחק קודם עם העיצוב לא עם התמונות האמיתיות אלא עם תמונות שהדפסתי מהמדפסת היא הציעה לי לצלם את הסקיצות. זה היה רעיון גאוני ! ככה יכולתי לנסות כל מיני קומפוזיציות עד שהגעתי למה שהכי מצא חן בעיני ולא חששתי שלא אזכור איך בדיוק עשיתי את זה. תודה רבה לימור - על האתגר והעצות וההזדמנות, נהניתי מאד.

    

ואחרוני האתגרים הם ההזדמנות להגיד לכל קוראי היקרים - חג שבועות שמח!

תאכלו הרבה עוגות גבינה, תחבקו את מי שאתם אוהבים ואל תשכחו לצלם המון תמונות – כדי שתוכלו לעצב דפי אלבום, כמובן!

 

מי כבר אותגר כאן?

______________________________

משהו קטן וטוב # (2009)

אני עתידה לבלות את ערב שבועות בתיקון שבועות במכללת "בינה", שם מתכנן הבוגר לבלות את השנה הקרובה. כבר שנים אני חולמת להגיע ללילה כזה (למרות שפינטזתי על "עלמא") אז זה סוג של הגשמת חלום. ומה אתם תלמדו הלילה?

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 28/5/2009 12:38   בקטגוריות אותיות בעברית, אתגר, דוגמאות, חומרים, עיצוב אלבומים, פרוייקטים, שבועות, התחלה, ביכורים, ביכורים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)