לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

למה שווה להקדיש זמן?


בפסח חווינו חוויה נפלאה. המאמן היה בחופש, ואני החלטתי שאם כתוב שביום א' החנות סגורה, אז היא תהיה סגורה... ואז ראיתי בעיתון המקומי פרסום להצגה "מומו וגנבי הזמן" ביער למרגלות יודפת. הצגה ביער? זה נשמע היה מוזר, אבל מאחר שמומו הוא אחד מהספרים האהובים על שנינו, החלטנו לצאת עם הנסיכה להרפתקה.

נסענו בעקבות השלטים לחפש הצגה ביער. מה שהם שכחו לכתוב בעיתון הוא שכדאי לתכנן את הזמנים מראש, כי הדרך להצגה ארוכה מהצפוי... ראינו אוטובוסים והמון אנשים, אז עצרנו ליד השלט "חניה". הסתבר שלא היה קשר בין המטיילים שראינו לבין ההצגה, אבל אז ראינו שילוט בכתב יד על ארגזי קרטון משומשים והבנו שאנחנו בדרך הנכונה (וגם התפעלנו מהשילוט הממוחזר). צעדנו בעקבות השילוט, בהתחלה בדרך עפר ואז דרך הסבך והצמחייה. זה היה השלב שבו הנסיכה נשברה והודיעה לנו שהיא הסכימה להצגה, לא למסע כומתה ודי ומספיק והיא רוצה ללכת. דרך הדמעות שלה הצלחנו לראות אנשים בין העצים, ושכנענו אותה למאמץ אחרון בתקווה שזה אכן היעד.

מתחת לעצים, בצל ועל מחצלות, פגשנו את פשוט – תיאטרון יער, שאנשיו שייכים לשומרי הגן. השחקנים הסבירו לנו שהם מופיעים רק ביערות, ולפני כל הצגה הם מתגוררים ביער יום או יומיים כדי להתיידד איתו ולהפוך חלק ממנו.

ואז התחיל הקסם. שישה שחקנים, באמצעים פשוטים, ובליווי נגנים, עזרו לסיפורה של מומו לקרום עור וגידים והזכירו לנו מה באמת חשוב בחיים. אהבתי מאוד את הפתרונות שהם מצאו כדי להעביר את רוח הסיפור למרות המגבלות (ואולי דווקא בסיוע המגבלות).

בהפסקה חילקו לנו פופקורן, תה ותמרים אורגניים, ושוב ראינו דוגמה לאיך לא מוותרים על העקרונות – התה חולק בכוסות רגילות, לא חד פעמיות והפופקורן, שהוכן על מדורה, חולק מתוך שק גדול ונמסר לכפות הידיים המשתוקקות של הילדים.

למרות הישיבה על המחצלות, ממש לא הרגשנו את הזמן העובר. רק התענגנו.

 

וכשחזרנו הביתה ישר נחתתי אל האינטרנט לבדוק מי הם בעצם שומרי הגן וגם מצאתי את הסיפור המקסים שמאחורי ההצגה.

 

ועכשיו יש לי הזדמנות להמליץ גם לכם. אני מכניסה כאן את הפרסום שלהם במילים שלהם, כי הוא כל כך מקסים בעיני. שימו לב לשיטת התמחור ההוגנת שלהם.

 

ההצגה הקרובה תתקיים ביישוב נטף, בשבת ה 20.6 בשעה 16:30, שילוט יהיה מהכניסה ליישוב.

ההצגה היא אירוע תיאטרלי חווייתי המתרחש ביער, ובמהלכו גם זמן בו קהל הצופים אוכל, שותה, פוגש את השחקנים ואת הצופים האחרים בהצגה, מסתובב בין העצים וחווה את היער.

ההצגה מיועדת למבוגרים ומתאימה לצפייה גם לילדים מעל גיל 6

אם בכל זאת אתם בוחרים להגיע עם ילדים צעירים יותר, אנו מבקשים להביא בחשבון שיהיה מי שישגיח עליהם במידה והם בוכים, משוחחים, או מחליטים לשחק מטקות במהלך ההצגה.

 ציוד מומלץ:

מי שתייה אישיים; בגדים חמים לשעות הערב; הישיבה על מחצלות- מי שיביא כרית או כסא מתקפל, יוכל לשבת עליהם; ארוחת ערב קלה למעוניינים לאכול בהפסקות או אחרי ההצגה; כלי אוכל רב פעמיים לשמירה על ניקיון היער וכדור הארץ

 מחיר כרטיס- 45 ₪ לאדם ולא יותר מ150 ₪ למשפחה

 מספר המקומות מוגבל. אנא הזמינו מקום מראש לטלפון   0507-662465 

 

אתם יכולים להירשם לרשימת התפוצה שלהם, ואני גם אמשיך לעדכן כאן על ההצגות שלהם ברחבי הארץ.

___________________

משהו קטן וטוב #22 (2009)

לפני שבועיים ביליתי שלושה ימים בתערוכה במלון דניאל בהרצליה. היה מעניין, מתיש, חינוכי, מלהיב ועוד המון דברים אחרים. מה ששידרג את החוויה היה דוכן הקפה שפעל שם לאורך כל שעות התערוכה. זה עסק בשם coffee for you   שמספק את כל צרכי הקפה של האירוע. הקפה היה טעים (ובשעות מסויימות גם נדרש...) אבל זה לא היה העניין. ברק, שניהל את העסק, עשה את זה בחן ובהתלהבות (וזה לא פשוט לאורך 12 שעות רצופות) ונתן ערך מוסף לכל ספל קפה (אפילו את השוקו הוא הקציף לי...). אז אם אתם מארגנים אירוע – תחשבו עליהם...

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 2/6/2009 11:30   בקטגוריות המלצות, חוויות, הצגה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)