לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

יום של אושר (ויצירה)


יום שישי היה יום כיפי להפליא.

 

מיקי מקובר, אלופת החותמות, אירגנה יום יצירה מיוחד, והיה לי ברור שעל זה אני לא מוותרת. האמת היא, שבמקור דובר על מרתון יצירה של 24 שעות, כולל לילה, אבל לאור חששות ההמון הוא קוצר ל-12 שעות, עמוסות כל טוב.

 

גייסתי לעניין גם את נעמה, כך שהיה לי גם ליווי לנסיעה הלוך ושוב. איזה כיף!

 

אז מה היה לנו?

היה אוכל טעים ומושקע, ועל כך מגיעה למיקי תודה גדולה, אבל הפעם אני רוצה להתרכז דווקא בתוכן -

חמש סדנאות מגוונות, שבכולן שולבה עבודה עם חותמות (אלופת החותמות, כבר אמרנו?). כמובן שאי אפשר היה לגמור את כל העבודה תוך כדי הסדנה, אבל בהחלט יצאתי עם תוצרים שאפשר להראות.

 

עדיין לא סיימתי את כל הפרוייקטים, אז היום אשוויץ רק בשניים:

 

הראשון הוא דף אינטראקטיבי, שנראה תמים בצפייה ראשונה:

ואז התמונה שבמרכז נפתחת וחושפת סיפור שלם.

אז קודם הסיפור - בסיום פסטיבל "סולם יעקב" האחרון פירקנו את האוהלים. אני שלפתי בהתלהבות את כל המוטות מהאיגלו, בלי להבין שעדיין צריך לנער את כל העלים שהתגנבו לתוכו, מה שגרם לזה שהוא עופף ברוח בזמן שהילדים נאבקו בו וניסו לנקות אותו.

הם נאבקו, ואני תפסתי מצלמה...

יופי של תמונות יצאו מזה.

לא רואים אותן מצויין כאן, אבל אפשר להתרשם מאיך שהדף המקופל נפתח:

ומכל התמונות הכי אהבתי את הפרצוף שהיפה עושה בתמונה השלישית...

 

הפרוייקט היחיד שסיימתי בסדנה עצמה היה קנווס שעליו עבדנו בכל מיני טכניקות. זה מסוג העבודות שכשראיתי תמונות שלהן בכלל לא נראה היה לי שמתאים לי לעשות, אבל בצורה בה עבדנו, שלב אחרי שלב, זה הלך בכלל לא רע ואני ממש אוהבת את התוצאה:

עכשיו אני כבר בהתלהבות של חיפוש אחר maska ותכנון עוד עבודות מהסוג הזה...

 

יתר הפרוייקטים שהתחלתי בסדנה מחכים לרגע פנוי...

 

לפני שאני סוגרת את הרשומה במשהו טוב (ולא כל כך קטן) אני חייבת עוד זרקור על מישהי ממש טובה - נווית המקסימה לקחה על עצמה את נושא ארגון הסדנאות עבור פורום עיצוב אלבומים בתפוז, והיא מבצעת את התפקיד הזה מעל ומעבר ועוד קצת. לצורך העניין היא גם פתחה בלוג סדנאות מיוחד. חוץ מזה היא מוכשרת בטירוף, ואם תבקרו בבלוג שלה תוכלו גם לראות תמונות מהיום המקסים הזה...

 

_____________________

משהו קטן וטוב #23 (2009)

אם יום אחד של יצירה זה טוב, אז מה תגידו על שלושה ימים רצופים? MY SCRAP & FUN הוא אירוע סדנאות בן שלושה ימים שיתקיים בתל אביב בהשתתפות שלוש מעצבות ישראליות (קרן- פרפרים, ענת-זיקוקית ועינת-שחמור) ושתיים תוצרת חו"ל Donna Downey ו-Birgit Koopsen. אני אהיה שם, ואתם?

נכתב על ידי קסם שימושי , 9/6/2009 14:28   בקטגוריות גאווה, חוויות, חותמות, עיצוב אלבומים, קנווס, mixed media  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)