לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

מיידל'ה, מוזה זה עניין לעצלנים


את המשפט הנפלא הזה שמעתי ביום שישי מורד מוסינזון, ששמעה אותו מהדוד שלה יגאל (ותנחשו לבד לפי השם משפחה שלה על איזה יגאל מדובר...).

 

ולמה זו כותרת מתאימה לפוסט הזה?

כי בשבועות האחרונים נדרשתי לעבודה יצירתית ללא הפסקה, לא משנה אם היתה או לא היתה לי מוזה, תוך כדי שעבדתי על אלבום ענק בן 70 עמודים, ודווקא אז היו לי המון רעיונות למה שבא לי לעשות, אבל לא היה לי זמן בכלל...

 

ואז, ביום רביעי שעבר מסרתי את האלבום (ונתתי לעצמי פרס בצורת ההליכה לפסטיבל טעם העיר) והתפניתי לפרוייקט הבא - הפקת דגם שתיים של האותיות המעוצבות שלי, אותיות פצפונות וחמודות בגובה 2 ס"מ. ואם יש אותיות - צריך גם דוגמאות חדשות שתופענה על האריזה של המוצר, לא?

 

אז זהו, שאז הלכה לה כל המוזה לטייל וממש לא ידעתי מאיפה מתחילים לעצב את הדפים, עם התמונות שכבר בחרתי לי.

 

אבל כאמור - מוזה זה עניין לעצלנים, אז את המוזה החלפתי בסקיצות ויצאתי לדרך, אותה סיימתי עם ארבעה דפי דוגמה.

 

הראשון נעשה לפי סקיצה שמצאתי באתר pagemaps המופלא, שאם אתם עדיין לא מכירים אז הוא ממש חובה גם למעצבי אלבומים וגם למעצבי כרטיסים.

 

הגיבורות של הדף הזה למעשה אינן מצולמות עליו כלל. אלו שתי השיניים החסרות של הנסיכה, שהמתינה בסבלנות, למעלה משנה, שסוף סוף יפלו, כדי שהפייה תגיע לביקור, ומכאן כותרת הדף "פיית השיניים ביקרה פעמיים". אפילו שבדפים החדשים יש יותר אותיות, כמות היודים בכותרת הזו דרשה שני דפי אותיות...

 

בשביל הדף השני הסתכלתי על המון סקיצות, אבל בסוף פשוט אילתרתי עם מה שהיה לי על השולחן. הבחור החמוד בצילום הוא אחי הקטן וחובב האלכוהול, כך שהכותרת "תעזבו את האוכל, תביאו בירה!" ממש מתאימה לו. התמונה צולמה בשבוע שעבר ב"טעם העיר" כדי להנציח את בקבוק ה 1.2 ליטר החמוד. שימו לב שאפשר להשתמש גם בנגטיב של האותיות...

אני שונאת שמצלמים אותי, מה שקשור כנראה לזה שאני ממש לא פוטוגנית ובסוף מסיימת תמיד עם תמונות שבהן עשיתי פרצוף מוזר... לכן התמונה הזו, שמישהו מבני ביתי צילם בפסטיבל "סולם יעקב" האחרון, משמשת אותי בזמן האחרון בכל פעם שאני נדרשת להציג תמונה שלי. מכאן גם הכותרת שבחרתי - "סוף סוף תמונה טובה". הסקיצה היא סקיצת חודש יוני של האתר האוסטרלי a2z scraplets שהיתה כל כך מוצלחת עד שבחרתי להשתמש בה למרות שזמנו של האתגר כבר עבר:

 

ואחרונות חביבות הגיעו התמונות שצולמו ביום שישי האחרון בחוף בננה ביץ' באכזיב. היישוב שלנו ערך מסיבת פתיחת קיץ יישובית והיה מולטי כיף, ואני ניצלתי את ההזדמנות כדי להגדיל את אוסף התמונות שלי. יש עוד המון תמונות מוצלחות מאותו אירוע וזה טוב, אני צריכה הרבה תמונות לסדנאות scrap & fun בשבוע הבא...

את ההשראה לדף הזה מצאתי בדף ממש דומה, שגם הנושא שלו היה בילוי בים, שהופיע בגיליון האחרון של creating keepsakes שנחת בתיבת הדואר שלי בדיוק ברגע הנכון...

 

 

איזה מזל שיש כל כך הרבה מקורות השראה, לטובת הרגעים בהם המוזה מטיילת במקומות אחרים...

______________________________

משהו קטן וטוב #27 (2009)

זה לא סתם שהזכרתי את ורד מוסינזון בראשית הפוסט. ביום שישי היא הציגה בפנינו את "ארגז הכלים הצהוב" שלה, בכנס החצי שנתי של קישורי אמהות, והיה פשוט מדהים. מומלץ בחום לכל מי שעוסק ביצירתיות, רעיונות ושאר ירקות.

נכתב על ידי קסם שימושי , 8/7/2009 17:23   בקטגוריות אותיות בעברית, גאווה, הנסיכה, אני, טעם העיר 2009, סקראפ, עיצוב אלבומים, השראה  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)