לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

יום כן? יום לא?


כשהבנים היו קטנים, אז הם הלכו לקומפלקס גנים מופלא של אמא ובת. לאמא היה גן מאוד ותיק בכרמל צרפתי, ולבת היה גן נוסף, ברחוב טשרניחובסקי. בצהריים היו ילדי הצהרון מהגן בטשרניחובסקי מצטרפים לצהרון של האמא, וכך גם בחגים. בגלל שהיה להם צוות ממש גדול, אז בקיץ הם בכלל לא יצאו לחופש, אלא עשו תורנות בין הגננות, מה שהיה לי נפלא כשהבוגר נכנס אליהם לגן בגלל שהייתי בשמירת הריון עם הפרופסור. שלא יהיו טעויות - הן היו מופלאות כי הן היו גננות חמות עם נשמה, ולא בגלל שהן נתנו פיתרון בייביסיטר כמעט 365 ימים בשנה...

הבוגר והפרופסור העבירו שם כמה שנים כל אחד. הבוגר עבר משם לגננת הכי זוועתית בעולם (ואני עדיין מכה על חטא. על זה שלא קלטתי בזמן, על זה שנתתי לזה לקרות) והפרופסור עבר מהידיים שלהן ישר לגן ביובלים.

הבעייה היחידה שאני יכולה לזכור לגבי הגן ההוא, בטשרניחובסקי, הוא שהוא היה בתחתית של המון מדרגות (ולא, זו לא הבעייה...) שבראשן היתה פיצוצייה מפוארת עם דלפק מלא מלא מלא ממתקים...

באותה תקופה נטבע הביטוי "יום כן או יום לא?" כשיום כן הוא כמובן יום שבו נכנסים לקנות משהו...

 

ולמה נזכרתי בסיפור הישן הזה?

כי גם בישראבלוג אני מתעוררת בבוקר ולא יודעת אם זה יהיה יום כן או יום לא. האם היום תקבלו עידכון על הפירסום או שאני שוב אכתוב לעצמי?

וכיוון שזה כך, אז כשאני כבר מתכוונת לכתוב אני כבר מייאשת את עצמי מראש, וחבל לי לבזבז פוסטים מופלאים עם תמונות מתוצרי הסדנאות ובסוף מרוב תסכול אני לא כותבת... וככה עובר לו שבוע שלם של דממה תקשורתית, למרות שיש לי מלא מה להגיד (תמיד).

 

אז מה היום?

יום כן?

יום לא?

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 27/7/2009 11:57   בקטגוריות קיטורים, אני, ישראבלוג  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)