לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

לט"ו באב - אהבה ראשונה


הנסיכה מבקרת השבוע בקייטנה במוזיאון חיפה לאמנות ונהנית מאוד. המשמעות של מיקום הקייטנה, לפחות 50 דקות מהבית, אומרת שאני נוסעת כל יום בערך שעתיים, או להביא אותה ואת הבנדוד שלה בבוקר לשם, או לאסוף אותם בצהריים ולהביא אותם לכאן. אמא שלי היא השותפה למטלה, כדי שאני לא אעשה את הדרך פעמיים ביום, וגם כדי שלפשושים יהיו גם שעות סבתא.

 

המשמעות של שעתיים נהיגה ביום היא שיש המון זמן למחשבות. הבוקר, עם גלגל"צ שהיה כולו חג האהבה (אני חושבת שהקריינית הבטיחה לכל הרווקים שהיום הם ימצאו אהבה, מעניין אם יש כאן בסיס לתביעה על ידי מי שגם מחר בבוקר לא ימצא את עצמו בזוגיות...) חשבתי מחשבות של ט"ו באב, ותיכננתי איך אני אכתוב פוסט על המקור של ט"ו באב, ואיך שלמרות שמקורו בחטא (מעשה פילגש בגבעה) הרי שהוא מסמל בעצם את הצורך למצוא פיתרון גם כשקרה מעשה נורא, ובכך מסמל בעצם את הסליחה. פוסט פילוסופי כזה...

 

מזל שהנהיגה לקחה שעתיים וכבר מיציתי את כל העניין הפילוסופי ועברתי לקווים יותר מעשיים. נזכרתי שבחצות וחצי, כשהפרופסור חזר מערב הפתיחה של פסטיבל המחולות, היו במצלמה גם תמונות שלו ושל החברה שלו (שלושה חודשים, זוכרים?) באדיבות האחיינית שלה שצילמה. אז החלטתי להתעלם מהר המשימות שחיכה לי על השולחן ולהכין דף לכבוד ט"ו באב.

 

אז הנה הדף. כיוון שלא קיבלנו מהגברת הצעירה אישור לחשיפתה קבל עם ואינטרנט, וכיוון שלא ממש רציתי לחרב את התמונה, מוסתרים פניה (היפים) באמצעות לבבות שאינם חלק אינטגרלי מהדף...



חמודים, נכון?

 

מאחלת לכולנו ט"ו באב שמח. אני מתכננת לבלות אותו בחברה הכי טובה - אני ועצמי, כי למאמן צפוי ערב א ר ו ך של עבודה ושלושת הגוזלים שלי מפוזרים במרחקים שונים מהבית (מכרמיאל ועד רומא...).

 

ומי שרוצה לראות את הפרופסור רוקד -

הערב הוא והלהקה הייצוגית של משגב רוקדים את "צא מזה" בתחרות הכוריאוגרפים באמפי, מחר בבוקר את "אל תשטה באהבה" בהיכל התרבות בכרמיאל ובערב, במופע הנעילה, הם ירקדו את "גוונים" שהוא אחד מהריקודים שאני הכי אוהבת, באופן אישי.

_______________________________

משהו קטן וטוב #35 (2009)

דלת הכניסה של החנות סגורה בלילה בדלת הזזה כבדה ממתכת. זה מה שמצאתי הבוקר ליד הדלת כשפתחתי אותה:



איך שמחתי שהתחלתי לסחוב את המצלמה בתיק... ותראו איזו מצלמה משוכללת שהיא. מזמן לא צילמתי תמונה באיכות כזו!

והיונה?

נבהלה ממני ובמשך שעות התחבאה מאחורי דלת ההזזה. אמא שלי אמרה שזה ידוע שלציפורים יש שכל של ציפור....

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 5/8/2009 13:05   בקטגוריות אהבה, הפרופסור, דפי אלבום, צילומים  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)