לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

היפ היפ האפ - מסיבת סקראפ!


נשבעת שהיו לי כוונות ממש טובות!

 

התכוונתי לפתוח את הפוסט הזה בצילומי העבודות שעשיתי במסיבת הסקראפ הישראלית הראשונה, שהתקיימה במסגרת ארועי "my scrap & fun", אבל למרות שאנחנו בית רב מצלמות, מצאתי את עצמי כשהמצלמה הישנה מטיילת ברומא (ואני מקווה שהיא עושה שם חיים) והמצלמה החדשה בכרמיאל עם הרקדן האינטלקטואלי שלי... נכון שיש לנו גם מצלמת וידאו חדשה דנדשה, אבל ללא היועצים הטכנולוגיים שלי, אין לי מושג איך לצלם בה תמונות סטילס...

 

אז אני מבטיחה שבמהלך סוף השבוע אפרסם פוסט עם התמונות האלו, אבל בינתיים אין שום סיבה לא להודיע לכם שלאור הבקשות הרבות שאליס קיבלה אחרי המסיבה הראשונה (והכיפית) הגיע הזמן ל-

מסיבת הסקראפ השנייה, בהפקה משותפת של אליס ושלי.

 

מה שצריך לדעת:
 
תאריך: 10.09.09, יום חמישי שעה: 20:00
המקום: "בית שרת"
רחוב משמר הירדן 18, גבעתיים
עלות: 45 ש"ח
מספר המקומות מוגבל!
 
 
 
מה יהיה?
קודם כל הרבה כיף וזה העיקר! כמובן  שיהיו אתגרים, מתנות והפתעות!
 
 
איך נרשמים?
שולחים מייל אלי או לאליס  (מיי פאנצ') עם שם מלא וטלפון ואנחנו חוזרים אליכם:
המייל של אליס: [email protected]
המייל שלי: [email protected]
 
כמו שכבר שמעתם מהמסיבה הקודמת, תהיה חוויה מדהימה - אתם רוצים להיות שם!
 
____________________
דנדושה, בחורה מוכשרת לכל הדעות, פתחה בפרוייקט מקסים - שוק הפשפשים.
בפרוייקט הזה היא משפצת רהיט שקנתה בשוק הפשפשים, ולאחר שיפוצו, היא מוכרת אותו במכירה פומבית.
ההכנסות נתרמות למטרה חשובה, בכל פעם מטרה אחרת.
 
הרהיט שעומד כרגע על הפרק הוא כורסה מקסימה, עם כריות רקומות בעבודת יד, אבל מה שבאמת חשוב הוא שהתרומה תינתן לנויה דובגניק בת ה- 3  - ילדה יפיהפיה לאם חד הורית. נויה חלתה בסרטן בראש שהתפשט לגזע המח וכעת היא עיוורת בעין שמאל ויש איום לעיוורן כללי . ואם תרצו לתרום לה ללא קשר למכירה תוכלו לעשות זאת באתר של חברים לרפואה.
 
 
נכתב על ידי קסם שימושי , 6/8/2009 17:01   בקטגוריות מסיבת סקראפ, תרומה, תעביר את זה הלאה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)