לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

הריח של הקיץ


 

נכון שאתם מכירים את הפסוק: "וכאשר יענוהו כן ירבה וכן יפרוץ"?

אז זה כנראה העניין עם פיאסקו העידכונים של ישראבלוג. בכל פעם שאני כותבת פוסט ולא נשלח עידכון, זה מייד גורם לי להתחיל לתכנן את הפוסט הבא, בתקווה שהפעם זה יצליח...

 

ולמי שלא הבין למה הגיע עידכון באנגלית - אני משתמשת בתוכנת AWEBER לניהול רשימת התפוצה שלי והיא עובדת רק באנגלית. אין לי כוונה לשלוח לכם מייל בכל פעם שהבלוג לא יעדכן (לא רוצה להיות נודניק), אבל כשיש פוסט שאני לא רוצה לפספס - זו השיטה, וזו השפה בה הוא יגיע...

 

ולעניינינו - בזכות הבלוג של דונה דאוני גיליתי את תחרות סוף הקיץ של Dixie Pieces והחלטתי להירשם בתקווה שהצבת אתגרים עם דד-ליין תעורר אצלי את מקורות היצירה.

 

הרעיון הוא שהם מעלים כל שבוע אתגר ויש שבוע לבצע אותו. יש גם כל מיני משחקונים בדרך, אבל קשה לי להאמין שממש אוכל להקדיש לזה את הזמן.

 

האתגר הראשון היה להכין דף שהנושא שלו הוא - הריח של הקיץ.

 

התנאים:

1. קשת הצבעים שניתנה היא כתום, ירוק וצהוב.

color combo week #1

2. חייבת להיות תפירה בדף - ביד או במכונה, אבל תפירה אמיתית, לא מדבקות וכאלו.

3. יש שישה מרכיבים סודיים, ששימוש בהם מוסיף נקודות. מה המרכיבים, אתן שואלות? הרי אמרנו שזה סוד, לא?

 

או-קיי.

מה זה הריח של הקיץ בשבילי?

אולי הריח של אולטרסול, אבל היה לי קשה לחשוב על דרך לשלב אותו בדף אלבום, במיוחד שלא היו לי תמונות מתאימות ולא זמן כדי לצלם אותן...

 

אז החלטתי ללכת על הריח הקר של מקרר הגלידות. זה בעצם הריח הקר של כל מקרר, אבל הגלידות מצטלמות יותר טוב והן גם קייציות... קפצתי למכולת ועשיתי לקרטיבים כבוד. האמת, יצא שגם לשטראוס*...

 

זה הדף:

את המילה COLD הדפסתי בקווי מתאר ואז חוררתי לפי ההנחיות של זיקוקית בסדנה בסוף השבוע הידוע. כשכמעט גמרתי לרקום את ה-C, החוט נמשך לי וכל האות נקרעה. נשמתי עמוק ועברתי לרקום את האותיות האחרות, בהחלטה שעד שאסיים אחליט מה אני עושה שם. האפשרויות נעו בין להדביק C גדולה במיוחד, או כזו שאני אגזור מנייר אחר, אבל עד שסיימתי לרקום את יתר האותיות הבנתי שאם אני אדביק מאחורה דף לבן, אני אוכל פשוט לרקום שוב את האות, על אותם קווי מתאר, והדף שמאחורה יחזיק את החוט עבור שני הדפים. נכון שלא רואים בכלל שהיתה שם בעייה?

את החותמת החמודה של הקרטיבים קיבלתי באחת מההגרלות שאליס עשתה בסופ"ש הידוע. כשקיבלתי אותה הייתי בטוחה שלא אמצע מה לעשות איתה - וראו זה פלא...

 

בדף יש גם מדבקות וניטים. אני מקווה שלפחות משהו מהפריטים האלו יהיה אחד מהפריטים הסודיים, אבל גם אם לא, לא נורא, יש לפני עוד ארבעה אתגרים שלהם עד סוף החודש...

 

משהו קטן וטוב #37 (2009)

* רק כשהדפסתי את התמונות ראיתי שכל המקרר במכולית אצלנו מלא בגלידות של שטראוס. זה הצחיק אותי כי בסופ"ש שעבר הייתי עסוקה בלהכין שתי הצעות לתעודת הוקרה. תראו מה הכנתי ותבינו למה צחקתי לעצמי:

 

 

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 7/8/2009 15:08   בקטגוריות אתגר, עיצוב אלבומים, גלידה, שטראוס  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)