לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

כל מיני עניינים, קטנים וטובים


כל מיני דברים שהצטברו על שולחני (או ליתר דיוק אצלי בראש, וקצת במצלמה). ללא סדר חשיבות.

 

* ביום שני בערב היינו ב"ערב הורים" במכינת "בינה" בה עתיד בכורנו לבלות את השנה הקרובה.  פגשנו צוות רציני ומחוייב של אנשים שעושים רושם שנמצאים שם כדי לאפשר לבני הנוער שבחסותם חוויה משמעותית ומגדלת. כמו בביקורנו הקודם ב"בינה" בערב שבועות, גם הפעם יצאנו בתחושה שאנחנו ממש מקנאים בהם על מה שהם עתידים לחוות וללמוד. אפשר גם?

 

*ל"בינה" מגיע הרבה יותר ממה שכתבתי עליה. אני גם לא מפנה לאתר האינטרנט שלהם שבשיפוץ, ויש תקווה שיחזור לחיים עד ראש השנה. ביקשתי מהבוגר שיכתוב לכאן מדי פעם פוסטים על החוויות שלו. ייתכן שעידוד ספונטני מצדכם יחזק את המוטיבציה שלו...

 

* כנראה שהביקורים שלנו בבינה כרוכים גם בעצירה ב"בנדיקט"... אומנם הפעם המחיר היה 45 דקות המתנה בחוץ, ועוד כמה דקות ישיבה בחלק החיצוני המקורה שלהם, שהאקוסטיקה שלו איומה, אבל בסופו של דבר זכינו לארוחת לילה משובחת ולשירות חביב ועליז. בהחלט מתאים לי הקונספט הזה של ארוחות בוקר כל היום...

 

* "כשהקוצים היו קוצים", רונה קינן. אני נפעמת כל פעם שאני שומעת את השיר הזה. אין ספק שאני חייבת את הדיסק. אז קניתי לי אותו...

 

*יונה, חברה שלי, אוחזת בצימר. היא הגיעה אלי לחפש ספר אורחים חדש, במקום זה שנגמר. האלבומים שהראיתי לה נראו לה פשוטים מדי, והיא פינטזה על אלבומים הודיים, עם אפליקציית בד, כמו שהיו לה קודם. אז כזה אלבום לא יכולתי למכור לה, אבל מה שכן יכולתי לעשות זה לשדרג את אלבומי דובדבן הפשוטים שאני מוכרת.

ככה זה נראה לפני:

וככה אחרי:

השתמשתי בבריסטול קנסון, נייר ממוחזר שנותן את המרקם, שקיות אורגנזה וסרט רקום בחוט זהב.

יצא יפה, נכון?

 

* לפני כמה שבועות הסתיימה אצלנו הקייצת של הנוער העובד והלומד. אני הייתי הממונה על הברכות (הפתעה, הפתעה) והחלטתי לעצב אותן בצורת חולצות תנועה. התנין עשוי משרינקי פלסטיק לבן.

כשהפרופסור חזר הביתה הוא שאל אם אני הכנתי את הברכות, וכשאישרתי הוא אמר שניחש. כאילו, דה! אבל אז הסתבר שהוא לא ניחש את זה בגלל העיצוב המדהים, אלא כי היה ברור לו שאני האמא היחידה שתדע שהסמל של מחוז צפון זה תנין כחול... אני מתייחסת להערה הזו כאל תג כבוד!

 

* שאלו אותי איפה בירושלים אפשר למצוא את האותיות שלי, אז יש כמה מקומות אבל אני יודעת על "הכל לפנאי" ועל "משחק ומחשבה". ואם אתן מגיעות לחנות ואין בה אותיות קטנות (או גדולות ) פשוט תבקשו שיביאו. הכל נמצא במחסנים ומפוזר לחנויות, אבל לא תמיד בקצב מספק. ובאותו עניין - עד ראש השנה יהיו אותיות כתב יד (כן נתנאלה, זה במיוחד בשבילך...)

 

* ואם כבר ענייני חנות ומה חדש אצלי:

הסטאקים החדשים נחתו כאן הבוקר והם כל כך יפים! אני מלטפת ומצלמת כדי שאוכל להראות לכם... ובמשך היום הם גם יעלו לאתר

 

* אתמול, בחנות הספרים, גיליתי שיצא ספר נוסף בסדרת אנדר. אם אתם לא קוראים פנטזיה זה לא יעניין אתכם, אבל אם כן - רוצו לחפש. "אנדר בגלות" הוא ההמשך הישיר של "המשחק של אנדר" ומוסיף עוד פיסה חסרה לפאזל. עכשיו אני רק צריכה זמן פנוי לקריאה...

 

*ועוד אחד קטן וטוב -

את מרמלדה אתם מכירים?

נרשמים לאתר שלהם וכל בוקר מקבלים מייל עם פרסום מעניין. רוב הפרסומים תל אביביים באופיים, אבל לא רק. היום למשל גיליתי שאפשר להזמין גרנולה לפי הטעם האישי. נחמד, לא?

נכתב על ידי קסם שימושי , 19/8/2009 10:03   בקטגוריות אותיות בעברית, דיווחי חנות, הבוגר, המלצות, ספרים שאהבתי  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)