לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

לוח שנה תינוקי


כפי שכבר סיפרתי, לעמית אחייניתי היקרה (וגם ליונתן, שהוא חלק חשוב בעניין...) נולד תינוק יקר, בן בכור.

 

בינתיים הצאצא כבר הובא בבריתו של אברהם אבינו, וגם ניתן לו השם המקסים מיכאל.

 

מאחר שהילד הפך את גיסי וגיסתי לסבא וסבתא בפעם הראשונה, החלטתי שגם להם מגיעה מתנה מיוחדת. כחודש לפני המועד המשוער ראיתי בביג דיל את הערכות האלו של Making Memories:

בגלל שמין הילד לא היה ידוע קניתי את שתיהן וחיכיתי לחדשות.

 

הייתי גם מאוד מרוצה מעצמי. תאריך הלידה המשוער היה בערך שבועיים לפני ראש השנה והיה לי ברור שבערב החג המתנה שלי תהיה הכי מוצלחת... רק שכבודו החליט שהוא רוצה עוד כמה ימים בבטן, ואני מצאתי את עצמי רצה לקנות פרחים בערב ראש השנה, כי הרי אי אפשר לבוא בידיים ריקות...

 

בראש השנה עצמו הוא נולד ואז יכולתי לפתוח סוף סוף את הערכה המתאימה ולהתחיל לעבוד.

 

הערכה מכילה לוח שנה ריק, של 13 חודשים (כך שאפשר לציין גם את יום ההולדת הראשון של התינוק), דפי רקע במגוון דוגמאות, מדבקות מתגרדות של החודשים, שפע חיתוכים, מדבקות וקישוטים נוספים. לא הגעתי להשתמש בכל מה שהערכה מכילה והוספתי רק מעט קארדסטוקים לרקע, שניים שלושה בראדים ואת שמות החודשים בעברית.

 

בנוסף יש גם דף של מדבקות עם המון ציוני דרך - בן חודש, בן חודשיים וכו', ביקור אצל הרופא, זמן עם סבתא וכל מיני רעיונות נוספים. בגלל שהדפים הנוספים ודפי המדבקות מחוברים לספירלה של הלוח אפשר פשוט לא לתלוש אותם ולהוריד את המדבקה המתאימה כשרוצים אותה.

 

הרעיון מקסים בעיני כי אפשר להתחיל את הלוח בחודש הלידה של התינוק וללוות את ההתפתחות של התינוק עד יום ההולדת הראשון שלו ונשארת מזכרת נהדרת.

 

קישטתי מאוד בעדינות כי לגיסתי ממש לא מתאים להכין משהו עמוס, וגם לא ידעתי איזה מין תמונות הם ישלבו בלוח. בנוסף הדבקתי את המדבקות שמציינות את תאריך הלידה שלו בכל חודש, עד יום הולדת שנה.

 

עכשיו התפקיד של גיסתי להוסיף תמונות וציוני דרך בהמשך.

 

אני לא יודעת אם נשארו ערכות כאלו בביג-דיל, אבל אם יש תינוק באופק שלכם או של אהוביכם שווה לבדוק. הערכה עלתה ארבעים ש"ח (מחיר המחירון שלה בארה"ב הוא 19.95$) והיתה שווה כל אחד ואחד מהם (עוד נשאר לי שפע של חומרים). ולא, אני לא מקבלת מהם אחוזים...

 

משהו קטן וטוב #51 (2009)

למורן יש את העיניים הכי מחייכות בעולם ובאופן כללי היא חמודה אמיתית, מה שגורם לי לקנא באפרוחים הקטנטנים שהיא הגננת שלהם. חוץ מזה היא בחורה מוכשרת באופן מיוחד וגם  בנדיבות היא מצטיינת, ועכשיו יש הוכחה - היא עורכת בבלוג שלה בלוגולדה מרובעת, מה שאומר שהיא מחלקת ארבע מתנות עשירות ומגוונות לארבעה מהמגיבים שלה. אם עוד לא הייתם שם - רוצו!

 

ישראבלוג עדיין לא מעדכן, אז הנה מה שפספסתם -

תמונות החתונה הסופר נוסטלגיות שלי

שמיכה לתינוק יקר

איך ניסו לעשוק אותנו בסן פרנסיסקו

נכתב על ידי קסם שימושי , 1/10/2009 17:36   בקטגוריות לוח שנה, מתנות, תינוקות  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)