לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

יום כירטוס שמח!


לאמריקאים יש הרבה יותר צורך לחגוג ולציין (יש שיאמרו שזו מזימה קפיטליסטית שנועדה לגרום להם לקנות יותר ויותר, אבל קשה למצוא משהו רע ביום המיני-גולף, למשל, שנחגג ב-21 בספטמבר...) ולכן יש להם ימים מיוחדים, שבועות מיוחדים וגם חודשים בעלי נושא מיוחד...

 

אוקטובר, לדוגמה, הוא:

חודש המודעות לסרטן השד (ותודה לנעמה, שהזכירה לי)

חודש אמץ חיה ממקלט לחיות (עולמי)

חודש לימוד מחשבים (עולמי)

חודש המודעות לאנרגיה (עולמי)

חודש ההיסטוריה המשפחתית (עולמי)

חודש התפוח (אמריקאי)

חודש הפופקורן (popcorn popping נשמע הרבה יותר טוב... וגם זה חג לאומי אמריקאי)

חודש השעונים (אמריקאי)

חודש הקינוחים (אמריקאי)

חודש הפיצה (אמריקאי)

חודש הרולר סקייטינג

חודש ההיסטוריה הפולנית-אמריקאית

וחודש איסוף הבולים.....

 

אני חושבת שהיכולת להקדיש זמן לשטויות (חמודות, יש לומר) היא מסימניה של אומה נינוחה.

 

אם אתם רוצים לבדוק את הנושא ביסודיות, פשוט הקלידו בגוגל "fun days calander" ותמצאו עולם ומלואו. אני חושבת שהיום הכי נחמד שמצאתי עד עכשיו היה יום "נענעו את הבהונות" (6 באוגוסט, אם דחוף לכם לדעת...)

 

והיום, השלושה באוקטובר, הוא גם יום התוכנית "קפטן קנגורו" וגם יום הכנת הכרטיסים העולמי.

 

לפיכך הגיוני שמה שעשיתי היום (ובבוקר, כשהתחלתי, בכלל לא זכרתי שהיום הזה מיוחד באיזשהו אופן) היה סרט נע של כרטיסים. אני מכינה אלבומי דוגמה לחנויות, כך שהייתי צריכה להכין כרטיסים עם כל שלושת הסוגים של האותיות שלי, וכדי לחסוך בזמן הכנתי שלוש סדרות של כרטיסים.

 

מפונט הדפוס הגדול הכנתי כרטיסי תודה. השתמשתי בשני סוגים של דפים מדוגמים, שהתחתון ביניהם נגזר במספרי צורות, והוספתי שני פרחים מנוקבים במנקב צורה ומחוברים באמצעות סיכה מתפצלת קטנטנה.

 

ותמונה קבוצתית של כל השמונה:



מפונט הדפוס הקטן הכנתי כרטיסים מגוונים יותר. הדבקתי את האותיות על דף נייר ממוחזר עם אמבוסינג פרחוני. הנייר מגיע ככה ובדרך כלל מאוד קשה לי למצוא מה לעשות בו כי האמבוסינג בו מאוד מודגש, אבל לכרטיסים האלו הוא התאים לי. את הנייר הזה הדבקתי על חתיכת נייר מפנקס ממו שקניתי לא מזמן ב"ביג דיל". לכבוד האירוע גם חנכתי את פד הדבק שלי [עכשיו תבוא הפסקה מתודית עד ששרוני תחזור מההתעלפות שלה. היא פשוט יודעת מתי היא הביאה לי את הפד הזה וכמה חודשים הוא שכב וחיכה שאפתח אותו... האמת, לאור התוצאות, עכשיו אני בטוחה שאשתמש בו הרבה...]. החתמתי סלסולים מסט חותמות הסלסולים החדשות שלי (תודה שרוני) ולאחר ניסיון אחד עם פאן פלוק החלטתי לעבור לנצנצים (הפאן פלוק מקסים ברמות, אבל על הכרטיס הזה הוא לא מספיק בולט).



ותמונה קבוצתית:



 

בגלל שמצאתי בחנות של השני שקל מדבקות וינטג'יות אמריקאיות עם סימני דרגה, החלטתי שמפונט כתב היד אכין כרטיסים לגיוס. הנייר הצבאי הוא של K & co. ובגלל שהוא לא מספיק בלט על חלק מהכרטיסים הוספתי תיפורים עם עט signo בצבע כסף. אני כל כך אוהבת את עטי ה-signo עד שאני כל הזמן מחפשת תירוצים לעבוד איתם...

 

וגם אלו בצילום קבוצתי:



עשרים וארבעה כרטיסים. מתי היה לי הספק כזה???

אז איך היה יום הכירטוס שלכם?

 

_________________

משהו קטן וטוב #52 (2009)

זה התחיל באוטו שלי שנתקע ביום חמישי עם תיבת הילוכים בלתי מתפקדת. עד כאן לא משהו.

המשיך בזה שביום חמישי המוסך לא עבד בגלל השביתה הכללית בכפרים (לציון אירועי אוקטובר) וביום שישי הוא לא עובד אף פעם.

אבל אז הבוקר הזמנתי גרר והוא גרר את האוטו למוסך על סמך ההבטחה שלי שאשאיר לו כסף אצל המוסכניק (יש עוד אנשים חוץ ממני שמוכנים לעשות את העבודה רק על סמך ההבטחה שתשלם להם?) – וזה כבר טוב

ועכשיו המוסכניק התקשר לספר לי שהוא בדק את האוטו במחשב, ואמר למחשב לתקן את התקלות שאיבחן ועכשיו האוטו נוסע...

 

אז זה לא שלא נצטרך להוציא את ה-4000 ₪ על השיפוץ גיר, אבל לפחות לא היום...

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 3/10/2009 15:26   בקטגוריות כרטיסי ברכה, ימים מיוחדים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)