לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

יאללה, מסיבה!


למסיבת הסקראפ הקודמת, שהתקיימה בספטמבר, סחבתי איתי גם מצלמה וגם מצלמת וידאו, כשהתוכנית היתה לעשות קליפ מדליק. למותר לציין שלא היתה לי שנייה פנויה, וגם אילו היתה לא ממש הייתי זוכרת את עניין הצילום בכל ההתרגשות וההנאה.

 

לפיכך, צריך עוד מסיבה!

 

וגם כי היה כיף...

וכי לא היה מקום לכל המעוניינות...

וכי ריבי השתפנה ולא נרשמה...

וכי הבטחנו...

 

אז המסיבה הקרובה יוצאת לדרך.

 

מתי? ביום חמישי, 12.11.09, בשעה 20:00

איפה? בית שרת בגבעתיים, ברחוב משמר הירדן 18

מה יהיה? הנאה, יצירה ומכירה, בפורמט קצת שונה מהפעם הקודמת, כדי לגוון.

כמה עולה? 45 ש"ח

איך נרשמים? במייל של אליס [email protected]

או שלי [email protected]

אנחנו נתקשר אליכן תוך יומיים שלושה כדי לאשר את השתתפותכן ולקבל את פרטי האשראי.

 

ואם אתם רוצים לראות את סרטון הוידאו שכן צולם במסיבה - תקפצו לבלוג של אליס

 

משהו קטן וטוב #53 (2009)

את הפוסט הזה הייתי אמורה לפרסם אתמול בערב, במקביל לפרסום של אליס, אבל ישנתי!

ולמה ישנתי?

כי בצהריים, אחרי שהפקדנו את הנסיכה לחופשה אצל סבתא, פינטזנו על מקום קריר והחלטנו בהחלטה ספונטנית ליסוע למטולה...

קרוב לשעתיים מאוחר יותר (לא לקחנו בחשבון כמה משאיות איטיות יהיו על הכביש) יצאנו מהאוטו לארבע מעלות פחות מבחיפה ובעיקר ליובש ולרוח הנעימה של מטולה.

רוב מטולה היתה סגורה, למרות חול המועד, אבל ביקרנו בחנות החמודה של "נדודים" וחוץ מזה שאת החולצה שקניתי הם ארזו לי בתיק בד תפור קטן ומפתיע, גם קיבלתי הצעה מפתה - לעשות טרייד-אין על התיק הישן שלי מתוצרתם... עוד לא קיבלתי את ההצעה, אבל אני משתעשעת ברעיון...

אחר כך הלכנו לאכול באחד המקומות הבודדים שהיו פתוחים - הטחנה. למרות שהאוכל היה בהחלט טוב, אין סיכוי שנחזור לשם לאור המחירים השערורייתיים (תעזבו את השמונים ושמונה ש"ח לפרגית או המאה ארבעים ומשהו לסטייק - לא גדול - אבל תוספת של בצל להמבורגר ב-12 ש"ח וכוס לימונדה ב-14??? נכון שעם העיקריות מקבלים גם פתיחה של כל מיני סלטונים מיוחדים, אבל בכל זאת...) והשרות הלא משמח.

קינחנו בביקור בסטימצקי בקניון נחמיה, כי החלטתי שאם אנחנו מתחילים לתכנן ברצינות טיול משפחתי לארה"ב אני צריכה ספר (וכן, מי כמוני יודעת שאת הכל יש באינטרנט, ובכל זאת... ספר!)

אחרי כל אלו יש פלא שכשהגענו הביתה פשוט נרדמתי במקום לפרסם פוסט?

נכתב על ידי קסם שימושי , 5/10/2009 09:48   בקטגוריות מסיבת סקראפ, חוויות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)