לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

השיר שלנו


אתמול בצהריים, בנסיעה הביתה, שמעתי את שמעון פרנס מראיין את מיקי חיימוביץ בפינה שנקראת "ציפור קטנה בלב" על שיר שיש לה סיפור מיוחד לגביו. היא סיפרה שלה ולבעלה לא היה "שיר שלהם", אבל חבר שהכין להם קליפ מהחתונה (בפריז, כמה רומנטי) שם כפס הקול שלו את השיר "עוד נגיעה" של החברים של נטאשה, ומאז זה השיר שלהם.

 

גם לנו לא היה שיר.

 

איזשהו זמן לפני החתונה שמעתי את השיר של דני סנדרסוןן והוא נורא הצחיק אותי:

 

החתן עומד בפתח
מסדר ת'עניבה
יום גדול עומד בפתח
השמחה כבר בסביבה

עוד מעט יתחיל הטקס
הקרובים מהודרים,
החותנת מחלקת
הוראות למלצרים.

במסעדת לוצ'יאנו
קישוטים על התקרה,
העופות בפרמג'נו,
הפרוות בהשכרה.

פה ושם שותים קמפרי
מבסוטים ונהנים,
זהו רגע שכולם שם
מחכים לו זה שנים.

ובתוך חדרה הכלה סגורה
בראי היא מתבוננת,
ובלב רוטט, היא לא רוצה לצאת
והתזמורת מנגנת...

סבא פרדו משכנע,
"ילדתי זה לא נורא",
קול של בכי מבעבע
מהדלת הסגורה.

טנטה רוזה גם תורמת
שכנועים וערכים,
והאמא מתחננת
"לא נעים מהאורחים"

ובתוך חדרה...

החותנת כבר צועקת
על אמה של הכלה
"איזו בת את מגדלת
גם בשכל בתולה!"

"ובנכם", צועק האבא
"מקומט ומיותר"
"לא נכון!", קופץ הסבא
ותופס לו בצוואר.

הדודים תופסים באגטים
משליכים על הזקנים.
טנטה רוזה ת'ספגטי
מקבלת בפנים.

באוויר עפים הסטייקים,
נהפכים השולחנות
האורחים קורעים ת'צ'קים
זוחלים אל הדלתות.

ובתוך חדרה...

לוצ'יאנו על הבוקר
מפנים את החורבה
חתונה עולה ביוקר
זה מחיר האהבה.

רב-מלצר עם צהריים
"תזדרזו", צועק רוטן
"כבר חמש דקות לשתיים
יש עוד זוג שמתחתן".

 

הכנתי קלטת עם השיר וביקשתי מאחי הקטן (זה מהפוסט הקודם) שידאג שישמיעו אותו כשתתחיל החופה. בהתבוננות חוזרת על המילים אני חושבת שאולי זה טוב שכל העניין התפספס ושום שיר לא הושמע כשהחופה החלה...

 

עם השנים התאהבנו בצוותא בכל מיני שירים, אבל אני חושבת שאם ישאלו אותנו היום על השיר האחד שהוא שלנו, נענה שנינו "heaven" בביצוע של לואי ארמסטרונג ואלה פיצג'רלד. האמת שגם העיברות של עלי מוהר והביצוע של גידי גוב נפלא.

 

לא מזמן חיפשתי שיר חתונה כדי לשלב בדף אלבום (אני מאוד אוהבת לשלב באלבומים מילים של שירים וגם ציטטות) וגיליתי שיר מקסים שכתב מודי בר-און ושרו דברים שעשיתי עם אחותי. אם הייתי מתחתנת שוב, זה השיר שהייתי בוחרת שילווה את החתונה שלי (אפילו יש לנו כל מיני דודים מנהריה...):

 

עכשיו גם אלוהים כבר מעורב בזה
וכל מיני דודים מנהריה
עכשיו האהבה הופכת לחוזה
את לחוצה וגם אני מזיע

ואת אומרת ששכחת על מה בכלל ההמולה
אני אומר שזה בסדר
אני אומר שזה נפלא
הרי נשבעתי לך עכשיו שבועה בארמית
שאהיה חבר שלך
ושאוהב אותך
תמיד

מחר ניסע לבית מלון לירח דבש
ונצטלם על קו המים
תמיד חשבתי חתונה זה מטופש
אבל תראי איך נרטבות לי העיניים

הסידורי פרחים לא מתאימים לצבע המפות
הלילה נבתק את בתוליהן של המעטפות
ולפנינו כמויות כאלה של עתיד
שבו אהיה חבר שלך
שבו אוהב אותך
אוהב אותך
אוהב אותך
תמיד

 

ומה השיר שלכם?

נכתב על ידי קסם שימושי , 17/10/2009 10:14   בקטגוריות אהבה ויחסים, חתונה, ציטטות, שירה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)