לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

סנסוונדה


"סנסוונדה הוא המונח המקובל בקהיליית חובבי המד”ב בארץ כמעין תרגום לSense of Wonder  - דהיינו תחושת ההתפעמות שמקנה המצאה טובה באמת של מדע בדיוני."

(נגנב בעוז מהבלוג של ענבל שגיב, מתרגמת)

 

מאז שגיליתי את הביטוי הזה וסיפרתי עליו לבני משפחתי (רק בדרך אגב חשוב לציין שכולם, למעט הנסיכה, שעדיין צעירה מדי, הבינו בדיוק למה הכוונה... גיקים של מד"ב כבר אמרנו?) הוא שימש לדברים ממש בודדים מחוץ לעולמות הבידיוניים.

 

אבל אתמול היה יום שהביטוי הזה ממש תפור עליו.

Sense of woder

זה בדיוק מה שהרגשתי בסופו של היום.

וגם תשישות איומה.

 

את יומי ביליתי אתמול באולם קוראל במלון דניאל בהרצליה, מקשיבה לאיש שלי, שבמשך שעות רבות פרש בחן, בהומור ובנדיבות הררי ידע, עצות וטיפים על שיווק באינטרנט.

 

יש בי כבר שנים את הידיעה שהוא מורה מעולה.

אני נהנית תמיד לשמוע אותו מסביר לילדים כל מיני דברים (למרות שאני חייבת להודות שלעתים, כשההסברים נהיים טכניים מדי, אני גולשת להנאה מהאינטראקציה ומפסיקה לנסות ולהבין... ולא, אני לא בלונדינית...).

אני שומעת הדים מאנשים שיושבים בהרצאות שלו בטכניון.

אבל אף פעם לא הייתה לי ההזדמנות לשבת בחדר מלא אנשים ולראות איך הוא מחזיק אותם בכף היד שלו, ומוביל אותם איתו למסע מרתק שמשאיר אותם נפעמים. וגם אותי.

היו שם עוד דברים.

היום היה מתוקתק להפליא, למרות שהרמנו אותו בכלום זמן.

השרות של המלון התעלה על כל הציפיות שלנו והוסיף לתחושת הפינוק.

הצלם המצויין שליווה אותנו לאורך כל היום.

התחושה המופלאה של עשינו זאת. ביחד.

המון דברים שלא ידעתי ושמחתי ללמוד.

אנשים שאנחנו אוהבים שבאו לשמוע ויצאו בתחושה נהדרת.

אנשים שעדיין לא הכרנו ואנחנו שמחים שעכשיו כבר כן.

 

אבל יותר מהכל, בשבילי, היה סנסוונדה!

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 10/12/2009 11:22   בקטגוריות אימון, גאווה, האיש שאיתי, שיווק  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)