לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

בת שלוש!


בדיוק היום, לפני שלוש שנים, פתחנו את דלת ההזזה הכבדה והחנות נפתחה.

שלוש שנים, והחיים שלי (ושל כולנו) השתנו והתמלאו בכל כך הרבה מובנים.

בת שלוש.

מילד שמגיע לגיל הזה אפשר לצפות שירכב על תלת אופן, יבנה מגדל של תשע קוביות, ישב ישיבה מזרחית, יזהה צבעים ויתלבש בעצמו.

ומחנות?

 

מה שלמדתי בשלוש השנים האלו, בין היתר, זה שלא תמיד אפשר לצפות את מה שמגיע.

ולפעמים מופתעים. הרבה פעמים לטובה...

 

היום בצהריים, לפני שזיקוקית בירכה את החנות ואותי, והבטיחה לחזור ולברך בעוד שלוש שנים, היא שאלה אותי:

"ככה את חוגגת את היומולדת של החנות שלך, עם זיקוקים על עוגיות, אצל נתנאלה?"

אז כן. ככה הכי מתאים לי לחגוג.

עם חברות, כי בסופו של דבר, כל עסק ובמיוחד העסק שלי, בנוי על הקשר האישי ועל האהבה לאנשים.

עם זיקוקים על עוגיות - כי לא תמיד הדברים יוצאים כמו שתיכננו, והכוח שלנו הוא בפתרונות יצירתיים. אם אין עוגת יומולדת, תאכלו סיגרים מעולים עם אגוזים (של הבליקר בייקרי) וזו ממש לא סיבה לוותר על הזיקוקים...

ואצל נתנאלה, כי אני ממש שמחה שבדיוק בחודש בו אני חוגגת שלוש שנים לחנות שלי, היא פתחה את החנות הפיזית שלה.

כמו שזיקוקית אמרה בברכה שלה, לפני שלוש שנים כל הרעיון של חנות לעיצוב אלבומים בישראל היה כמעט בלתי נתפס, ותראו כמה התקדמנו!

 

והנה הזיקוקים (ודנדושה בלי מצלמה. היא בטח היתה מצלמת טוב יותר):



ומה איתכם?

גם לכם יש חלק בחגיגה.

הנה, תעזרו לי לספור:

אחת

שתיים

שלוש

ו...

אחת לשנה הבאה

 

אז אני מזמינה אתכם לרכוש אותיות, ועל כל קנייה של שלוש יחידות תקבלו את הרביעית חינם, לשנה הבאה...

פשוט בצעו הזמנה רגילה של ארבע יחידות (או כל כפולה של ארבע) ותחוייבו על שלוש.

המבצע בתוקף עד 31.12.09.

 

תודה על שאתם איתי, בדרך המופלאה הזו!

לימור

 

________________________

משהו קטן וטוב #67 (2009)

אם אתם לא קוראים כאן בפעם הראשונה, אתם יודעים שההישג הכי משמעותי שהשגתי בשלוש השנים האלו היה ההפקה של האותיות שלי.

מוצר סקראפ ישראלי ראשון זה בהחלט הישג, לא?

אז קיבלתי עוד מתנת יומולדת מרגשת, ולי ולאותיות עתידה להיות נוכחות ב-CHA SuperShow!

מה בדיוק יקרה שם עדיין בדיונים, אבל אני מבטיחה לעדכן ב-LIVE ולחלוק איתכם את ההתרגשות!

נכתב על ידי קסם שימושי , 18/12/2009 18:44   בקטגוריות אושר, אותיות בעברית, אני, גאווה, דיווחי חנות, חו"ל, חברות, יום הולדת, ימים מיוחדים  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)