לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

טוב לב נטו


החיים המשוגעים שלי בעשרת הימים האחרונים היו מעייפים, אפילו מתישים, אבל מצד שני הם הביאו  לי אוצרות קסומים של טוב לב ממקומות לא צפויים.

 

ההכנות לקראת היציאה ל-CHA גררו ימי עבודה של 20 שעות, רשימות TO DO שהתמלאו במשימות בקצב מהיר יותר מזה שבו נמחקו המשימות שכבר בוצעו וגם הצעות לעזרה והודעות פירגון וירטואליות וממשיות כאחד.

 

  

כבר הרבה זמן אני מנסה למצוא תרגום לביטוי Random Act of Kindness. נתקלתי בו בפעם הראשונה כשהייתי חברה בקבוצה של מכרטסות ופתאום התחלתי לקבל כרטיסים ומתנות קטנות בהפתעה, בלי סיבה.  אני מאוד מתחברת לרעיון הזה, של לעשות טוב למישהו אחר, רק בשבילו, בלי מניעים אחרים.

 

עכשיו יצא לי להיות שוב בצד המקבל, וה after glow שליווה אותי הביא איתו את התשובה. זה לא תרגום מילולי, אבל זה מתאר בצורה מדוייקת את מה שעומד מאחורי זה. טוב לב נטו.

 

לפני כמה ימים פגשתי את רחלי והיא הפתיעה אותי עם ברכת כלה יפיפיה שהכינה לי כדי שאוכל להעשיר את הדוכן שלי. לצערי עדיין לא צילמתי אותה, אבל תאמינו לי שהיא אחד הדברים הכי יפים שראיתי...

 

ואתמול הגיעה רחל אחרת להביא לי משהו וכשהיא ראתה שאנחנו עסוקים בחיתוכים וארגונים היא ביקשה סכין חיתוך והתחילה לעזור... ואפילו אמרה לנו תודה בסוף כי היה לה כיף...

 

אז אתם מבינים? טוב לב נטו!

 

ובעניין אחר -

אתם יודעים מתי אתם יודעים שאתם מכורים?

בשבוע האחרון עשיתי המון המון דברים, וגם קרוב למאה כרטיסי ברכה.

הבוקר התחלתי את יום העבודה שלי ברבע לשש בבוקר, אחרי די הרבה ימים דומים בשבוע האחרון.

אני ממש ממש עייפה.

ועם זאת - בתשע וחצי בערב, כשכבר הייתי בדרך לצאת הביתה,עברתי ליד שולחן העבודה לקחת משהו, ולא התאפקתי. התיישבתי להכין עוד כרטיס או שניים.

כי היו לי עוד רעיונות.

כי לא יכולתי להתאפק.

כי אני מכורה.

 

חוץ מזה -

תקפצו לבלוג של ריבי. הוא בן שנה ומגיעים לו ולה מזל טוב.

וגם יהיה לכם סיכוי לזכות בהגרלה שהיא עושה.

מזל טוב ריבי!

 

מחר בחצות אנחנו טסות ועוד לא ארזתי כלום.

מה יהיה?

אני מניחה שגם מחר יהיה יום ארוך...

מבטיחה לצלם המון ולדווח על הכל.

תשמרו על המבצר

לימור

נכתב על ידי קסם שימושי , 16/1/2010 23:04   בקטגוריות אני, פירגון, תודה, טוב לב  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)