לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

צ'ה צ'ה צ'ה - take 1


החלטנו לקחת את היום הראשון של התערוכה באיזי, בלי לרוץ ולנסות להספיק.

אחרי היומיים האחרונים בהחלט הרגשנו שמגיע לנו...

זה גם אומר שזה היה יום בלי תמונות (למעט שתיים שנשמרו על המצלמה עצמה ואין לי מושג איך להוריד, ושתיים שתכף יגיעו), אבל אני מבטיחה להשתפר מחר מאוהב

 

אז מה הספקנו בכל זאת?

ישבנו בהדגמה של הקריקט קייק, והשתכנענו שהמכשיר מדליק ממש. השתתפנו גם בשתי ההגרלות שהם ערכו היום, אבל למרות שניסינו לכוון קארמה טובה בכיווננו - לא זכינו...

 

אחר כך היתה לי פגישה מתוכננת ב-DCWV ואמא שלי הלכה לmake&take בביתן מקסים של כפתורים (גם את הקישוט המקסים, בצבעי הלוגו שלי, לא צילמתי... מבטיחה לפצות מחר).

 

מאחר שאני מאמינה שלא מגיעים בידיים ריקות, הבאתי לאנשים הנחמדים ב-DCWV מתנה.

מה אני כבר יכולה להביא?

דף אלבום עם תמונה שלהם וכיתוב בעברית...

 

בדיוק כשסיימתי שם נתנאלה סימסה לי לצורך בדיקת נוכחות, אז נפגשנו וישבנו קצת יחד (כי יותר קל לנו להיפגש בקליפורניה מבארץ...) ואז הלכנו לחפש את נטאשה, שהדריכה make'n'takes בדוכן של קוסמו קריקט.

 

נכון שגם לנטאשה הגיעה מתנה?

בוודאי!

אז הנה היא:

 

ועשינו איתה פרחי נייר חמודים , כמו שעשינו בסדנאות בארץ. לא ממש צילמנו אותם כראוי, אבל מאחר שמשם הלכנו למייקינג ממוריס לקשט מגבות מטבח בעזרת החיתוכים של הסלייס וגם להצטלם על הקטנועים, במסגרת חגיגות ה"בלי ידיים" של הסלייס, אז אולי תוכלו לראות את הפרחים בתמונות:

 




ודרך אגב - עכשיו כשאפשר לעבוד עם הסלייס בלי להחזיק אותו במקום - אני מסכימה שהוא מכשיר חמוד... ולא אכפת יהיה לי אם מישהו ירצה לתת לי אותו מתנה...

 

חוץ מזה אספנו תיקים וקטלוגים גם בפרימה, אצל קארן פוסטר ובכפתורי בלומנטל, הצצנו לשנייה על טים הולץ אבל היה צפוף מדי מסביבו (וחוץ מהצלם המקצועי, כמובן שכולן היו נשים), ראינו איזה דברים מדליקים הפאנצ'ים של מקג'יל מתכננים עבורינו ולא הספקנו להשתתף במייק'נ'טייק של הירו ארטס כי כבר נגמר להם ולנו היום...\

 

עזבנו את אולמות התצוגה רק אחרי שבכריזה כבר הודיעו שסוגרים ומרבית האורות כובו מסביבנו, ולא הספקנו עשירית ממה שאני מקווה לראות ולעשות. מה יהיה?

 

למרות שמבחינתי התערוכה הזו היא הלונה פארק האולטימטיבי, יצאנו בערב לשוטט בדאונטאון דיסני, וגם קניתי לי כתר פצפון לשמח את לבי (במחיר הרבה פחות משמח...). יש משהו באווירה של דיסני (ובמופע הזיקוקים המושקע, 12 דקות מדהימות של אורות ונצנוצים, שרואים גם אם לא נכנסים לפארק) ששובה את לבי.

 

מה שעוד שבה את לבי זה השיר הזה, שמצאתי הערב על דף הפייסבוק שלי -

a one, a two, a one two three four...

The Fairy threw a party in the C H A,
Craft-critic blogged about it on the very day
The crowed was makin-takin and the die cuts flew
You shouldve seen them crafters swoom and woo
Lets rock, everybody lets rock,
Everybody in the super-show block
Was scrappin' to the fairy's Rock

 

מה עוד יכולה פייה לבקש?

נכתב על ידי קסם שימושי , 25/1/2010 08:48   בקטגוריות CHA, אני, חו"ל, חוויות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)