לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

בואו לפגוש אותי - הדגמה, התנסות וגם מכירה




ביום שלישי הבא (23.3) הייתי אמורה להשתתף ביריד לקראת החג, בהושעיה.

 

היריד התבטל ואני נשארתי עם אחר צהריים (יחסית) פנוי.

 

את זה שאמא שלי פנויה אני יודעת, כי היא היתה אמורה לעזור לי ביריד. 

 

אז בלי לשאול אותה יותר מדי שאלות נידבתי את הבית שלה...

 

ואני שמחה להזמין אתכם לאחר צהריים של הדגמה, התנסות (make and take) וגם קניות.

 

מתי?

יום שלישי, 23.3.10, בשעות 16:00-21:00

 

איפה?

בחיפה, על הכרמל.

כתובת מדוייקת תישלח אליכם אחרי שתשילחו לי מייל [email protected]

 

מה יהיה?

בכל שעה עגולה אערוך הדגמות של טכניקות resist שונות ותהיה לכם גם הזדמנות להתנסות לבד.

תוספת: שאלו אותי, אז אני עונה... כמובן וההתנסות אינם בתשלום (-:

חוץ מזה יהיו המון מוצרים, גם סקראפבוקינג וגם מתנות מתחום היצירה, כולל מוצרים בחיסול, במחירים החל משני שקלים.

 

ואני אהיה שם.

פייה שימושית שמאוד תישמח לפגוש אתכם...

להתראות

לימור

 

משהו קטן וטוב #8 (2010)

כל מי שמכיר אותי קצת, יודע מה דעתי על צילומים של עצמי.

יש מעט כאלו, ומרבית אלו שמצולמים אינם ראויים לפרסום...

בשבוע שעבר התארח אצלי בחנות ארנולד בר, איש מקסים וצלם מוכשר ביותר, ליום של צילומי אנשי עסקים.

אחרי שעות של הכנה נפשית התיישבתי מול המצלמה...

ומסתבר שאני דווקא כן יכולה להיראות טוב בתמונות... גם אם זה דורש צלם מוכשר במיוחד...



 

 

ועכשיו אפילו יש לי תמונות מקסימות עם המאמן, אבל אותם כבר תראו כשיהיו בדף אלבום.

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 17/3/2010 17:15   בקטגוריות אני, הדרכה, צילומים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)