לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

מסעות


הביקור של המאמן והפרופסור בשגרירות ארה"ב היה המכשול האחרון, ועכשיו שהם עברו אותו בהצלחה זה סופי - בעוד חודשיים בדיוק נעלה על המטוס ונצא לטיול המשפחתי עליו אנחנו חולמים כבר שנים - ארבעה שבועות, בעיקר בארה"ב, בהרכב משפחתי מלא, רגע לפני שהבוגר מתגייס.

 

בפעם האחרונה בה לקחנו אותם לחו"ל הבוגר היה בן 10, הפרופסור בן 8 והנסיכה היתה רק חלום. טיילנו שלושה שבועות מופלאים בצרפת ואנחנו עדיין מתענגים על הזכרונות. אבל אין ספק - הגיע הזמן ליצור זכרונות חדשים.

 

כמי שמאמינים שעשיית תוכניות היא חלק חשוב מהכיף, אנחנו קוראים, ובודקים, ומשנים, ומספרים לילדים, ומתייעצים וחולמים. אין ספק - נדבקנו...

 



 

מי שכבר נסעה לחו"ל, וגם חזרה, היא עומר המקסימה, שנסעה לטיול בת מצווה תלת-דורי, עם אמא וסבתא. הכנתי לה אלבום מסע קטן, לאיסוף מזכרות. השתמשתי בתבנית הפולדר שזיקוקית נתנה לנו בסדנה בכנס scrap & fun הראשון,ובכל כיס הכנסתי כרטיסיה לרישום של זכרונות. מאחר שהייתי חשופה לאלבום בת המצווה (המדהים) שעומר עשתה בעצמה, היה לי ברור שאין לי מה להכין לה אלבום ורוד עם נצנצים לפיכך הצבעים המרכזיים שנבחרו עבור האלבום הם כתום וחום.

 

ועכשיו, בואו ניתן לתמונות לדבר:












משהו קטן וטוב #11 (2010)

בביטוי spliting hairs (לפצל שערות) משתמשים כשרוצים להגיד שהדיון הוא על דבריים שוליים, הבדלים לא משמעותיים. אמא שלי משתמשת בו דווקא במשמעות שקרובה למשמעות המקורית שלו - למשל כשהיא מנסה להפריד דפים דקיקים (או פרחי משי) שצמודים זה לזה. חשבתי עליה היום כשהתפעמתי ממספרי טים הולץ החדשים שלי, אלו שאיתם אפילו אני יכולה לחתוך קו ישר. הם חותכים חתיכות כאלו דקיקות, שאני בטוחה שאילו הייתי רוצה, הייתי יכולה אפילו לפצל שערות בעזרתם...

נכתב על ידי קסם שימושי , 23/4/2010 22:29   בקטגוריות my scrap & fun, המלצות, זיכרונות, חו"ל, מיני-אלבום, מתנות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)