לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

סתם יום שלישי


אני מנסה ללמד את התלמידות שלי לשים לב לרגעים הקטנים של החיים, לצלם את היום יום, להבין שסתם רגע נחמד יכול להצדיק דף באלבום ובעיקר שלא תמיד צריך אירועים גדולים כדי לשמוח.

 

אז היום היה לי מין יום של רגעים קטנים, ולמרות שאין תמונות, החלטתי לתעד.

 

התעוררתי כשהנסיכה הודיעה לאבא שלה שהיא יוצאת להסעה, וכמה דקות אחר כך כשהאיש שלי הביא לי כוס תה למיטה.

 

בדרך למטה, עם כוס התה, כדי לבדוק מיילים ומה חדש בפייסבוק, ראיתי שהיא גם השאירה לו פתק: "אבא, יצתי לבית ספר. ביי". מתיקות.

 

קפצתי לחנות כדי לשלוח כמה מיילים וכיוון שהמחשב כיבה את עצמו פעמיים באמצע, הספקתי גם לארגן לעצמי חומרים לפרוייקט אחר הצהריים שלי.

 

קצת לפני עשר חזרתי הביתה. יום שלישי הוא יום הצ'ופר - רביטל עובדת בבוקר ואלה אחר הצהריים, ובדרך כלל זה יום של נסיעות וסידורים. לא היום.

 

אז הכנתי לי ארוחת בוקר (איזה כיף זה לחם של ארקפה, והיתה לי גם לבנה תוצרת בית באדיבות הבעל של נורית, יאאאם) וישבתי לראות את הקצה של "אמריקה מאוהבת" עם ג'וליה רוברטס. עשרים דקות אחר כך, שבעה ומרוצה (ג'וליה המאוהבת יצאה לכיוון האושר...) התיישבתי על המחשב.

 

והפעם בכלל לא בשבילי. עבודה של הפרופסור על הפלישה לנורמנדי דרשה עריכה מסיבית. אני חושדת שנדרשתי לפצות על שני דברים- גם על הכישלון שלי בבגרות בהיסטוריה, וגם על כל השעות שאמא שלי נדרשה להשקיע כדי שאני אסיים את עבודת הגמר שלי בי"ב... פיציתי, בריבוע פיציתי...

 

ואם אני כבר בבית, אז לא צריך ארוחת צהריים אמיתית וטרייה?

ביום רגיל אני שולפת מהפריזר שניצל, וביום משודרג השניצל שאני שולפת הוא תוצרת בית. אבל היום אלו היו שניצלים חמים וטריים ורושטי תפוחי אדמה, והנסיכה חגגה.

 

חזרה למחשב, הקרב עדיין לא נגמר.

 

ארבע וחצי - אוספים חברה ונוסעים לבריכה. הילדות מבלות שעה וחצי במים ואני בעמדת צפייה עליהן, שולפת תגיות, פרחים, סרטים ומדבקות ומכינה תגיות מעוטרות בתור giveaway ליריד האירועים שבו אני מציגה ביום שישי. אני חושבת שאף פעם לא נהניתי כל כך מאחר צהריים בבריכה. הקטנות (שכבר לא כל כך קטנות) מחליטות שמספיק להן והולכות להתקלח, ואני עדיין משחקת. הן חוזרות ואנחנו מזמינות להן ארוחת ערב ובזמן שהן אוכלות אני ממשיכה בשלי...

 

חזרנו הביתה, סיימתי להילחם בנורמנדי ועכשיו אני איתכם.

 

וכל היום, בכל פעם שנכנסתי לאוטו, שמעתי עוד חתיכה קטנה מ"שפויים", הדיסק המקסים של שלמה ארצי.

 

אז הנה, בשבילכם, עוד רגע אחד קטן ושווה

 

 

ועם סיומו של היום הזה, העולם הזה ממש לא נראה לי עצוב.

העולם יפה בדיוק כמו שתיארתי לי...

 

תתארו לכם...

נכתב על ידי קסם שימושי , 27/4/2010 22:16   בקטגוריות אני, חוויות, ימים מיוחדים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)