לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

365? ממש לא. אפילו לא 120


בתחילת ינואר, כשהתחילו לדבר על פרוייקט 365 במרחבים הוירטואליים, החלטתי שגם אני מרימה את הכפפה.

 

המצלמה נכנסה לתיק ונשלפה לא מעט, ובימים שלא היה משהו מיוחד באמת, השתדלתי למצוא משהו שבכל זאת שווה ציון ולצלם אותו.

 

ינואר היה עמוס אירועים, ימי הולדת והכנות לנסיעה לארה"ב, וכמובן גם הנסיעה עצמה, על שלל אירועיה, והיה קל להפיק תמונה יומית. אפילו עיצבתי שני דפים שייצגו שבוע כל אחד.

 

לקחתי דוגמה מזיקוקית, והשתמשתי באלבומי התמונות של פייסבוק כדי שיעזרו לי בתיעוד, וזה באמת עזר.

 

אחר כך הגיע פברואר ועדיין צילמתי כל יום, אבל איכשהו הייתי עסוקה מדי וכבר לא העליתי את התמונות לאלבום בפייסבוק וגם לא עיצבתי דפים...

 

ובמרץ ובאפריל כבר התחלתי לפשל והבנתי ש-2010 לא תהיה זו שבה אעמוד בפרוייקט שהצבתי לעצמי...

 

אני עדיין מקווה להצליח בזה, אולי בשנה הבאה, ויש לי תובנות שאני מקווה שיעזרו לי -

* רצוי לא לאבד את המצלמה לשבועיים, אם רוצים לצלם כל יום

*רצוי להקפיד שהתאריכון של המצלמה יהיה מכוון, כדי שבאמת אפשר יהיה לדעת מתי צילמנו

*כדאי לרכז את התמונות בצורה מאורגנת, כי אחרת מגלים שלא מוצאים חלק מהתמונות (והיום חיפשתי במשך שעה את התמונה שצילמתי כשעדר של פרות חסם את הכביש, ואין לי מושג איפה היא...)

 

אז אולי בשנה הבאה, עם המצלמה החדשה שאני מתכננת.

 

ובינתיים המצלמה ממשיכה ללכת איתי לכל מקום ואני שולפת אותה הרבה יותר ממה שעשיתי בעבר, אז כנראה שבכל זאת המיזם הזה הביא איזושהי תועלת (חוץ מזה שהוא הזכיר לי שוב שאני לא ממש מצטיינת בסיום פרוייקטים...)

 

ובהתבוננות בתמונות שכן צילמתי עולים כמה נושאים בולטים

 

צמחים וטבע






אוכל




יצירה






ומשפחה






יום סקראפבוקינג שמח!

 

מה אתם צילמתם היום?

 

 

 

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 1/5/2010 23:01   בקטגוריות פרוייקט 365, צילומים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)