לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

דברים קטנים


בחצות וחצי, באמצע תנופת התפירה (אני - שלא תפרתי עד לפני שנה ומשהו - תופרת וילונות!) הרגשתי שאני מתחילה לרעוד ושהעור שלי מקבל אישיות משלו - כאובה ועצבנית. בסה"כ עשר עשיריות מעלה שגרמו לי להרגיש אומללה באופן מיוחד. חוםזו תופעה די אינפנטילית, לא? והוילונות - מחכים...

 

בארבע בבוקר, כשהנסיכה התעוררה בוכייה עד מאוד, כי היא מדמיינת חרקים שמטפסים אליה למיטה, ניצלתי את ההזדמנות כדי לקחת אקמול ולהפסיק לרעוד במיטה. אין ספק שאפשר להוציא טוב אפילו מהתעוררות בארבע בבוקר (אפילו שאני לא בטוחה שהמאמן, שדווקא ישן טוב עד לנקודה הזו, מסכים איתי).

 

ועכשיו אני מנצלת את ההרגשה האיכסית, שלא נותנת לי לעשות שוב דבר אחר, כדי לכתוב. ושוב - הנה הטוב שבתוך האיכס...

 

סוף השבוע של "סולם יעקב" היה מופלא כרגיל. אנחנו לא מצליחים להחליט אם זו השנה העשירית או האחת עשרה ברציפות שאנחנו מבלים שם, אבל אין ספק שזו המסורת המשפחתית הכי חזקה (ומשמחת) שלנו. 

 

הפעם היה לנו חדר, לאור העובדה שהזמנו אותו כבר בשנת 2008... המסקנה היא שכשיש חדר זה הרבה יותר נופש, אבל קצת פחות פסטיבל. ישנו בשישי בצהריים וגם בשבת בבוקר, אבל גם נהנינו מהמון המון מוזיקה כיפית, מאווירה טובה ומההסתובבות בין המוני אנשים מחייכים. 

 

הנסיכה הוכיחה שהיא כבר גדולה והסתובבה לבדה, עשתה קניות ביריד ואפילו הלכה לחדר לישון כשהחליטה שכבר מאוחר. זה עשה את החיים הרבה יותר קלים, אבל גם היה קצת הלם - התינוקת שלי כבר ממש לא תינוקת אוף

 

אני ניצלתי את היריד כדי לקנות שמלת טריקו מתוקה (ואדומה) ואפילו להסתובב איתה במהלך כל השבת. לדעתי עברו איזה 15 שנים מהפעם האחרונה שלבשתי משהו כזה...

 

ומה עוד עשיתי?

צילמתי.

לא 300 תמונות כמו לפני שנה, אבל לא מעט.

 

הבוגר הביא בתרמילו יכולת נרכשת חדשה - ג'אגלינג - ולימד גם את הפרופסור.

אין ספק שהניסיון לצלם תמונות ראויות של העניין, בייחוד עם ההשהייה המעצבנת של המצלמה שלי, היה מאתגר:


















ניצלתי את ההזדמנות והראיתי לנסיכה איך אפשר לשנות את MODE הצילום והיא ישר יצאה למחקר מקיף.

היא צילמה אותי בתנועה, במצב אוטומטי ובמצב ספורט:






גילתה שהיא יכולה לצלם עם מסגרת:


ועשתה נסיונות משעשעים עם צילומים פנורמיים:






והכי חשוב - נהנתה להפליא!

 

עכשיו ממש מדגדג לי לעשות משהו עם התמונות, ואני רק צריכה למצוא זמן...

 

אבל כדי שלא תחשבו שאני לא יוצרת בכלל, הנה לוחות שעם קטנים, ששידרגתי בהשראתה של דנדושה:






משהו קטן וטוב #12 (2010)

חולה או לא חולה, ביום שישי אני הולכת להתמוגג בסדנאות הצבעוניות והמלכלכות של נטלי קלבך. איזה כיף!

 

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 12/5/2010 11:55   בקטגוריות אושר, הבוגר, הנסיכה, הפרופסור, חוויות, משפחה, צילומים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)