לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

סן פרנסיסקו - חלק ג'


התוכניות לביקור בגן היפני זירזו את התארגנות הבוקר שלנו, ואחרי סיבוב של טוסטים וקפה באדיבות ארוחת הבוקר הבסיסית של המלון, יחד עם חיזוק ממה שנקנה בסופר ערב קודם, יצאנו לדרך באוטובוס.

 

עשינו את דרכנו תחת טפטוף עדין של גשם, וכך גם נכנסנו אל תוך הגן. זה נראה מזג אוויר הולם לחלוטין לאווירה השלווה שקיימת שם.

 

זה אכן גן יפה מאוד ונעים, אבל אני לא בטוחה שאם הייתי צריכה לשלם כניסה עבור משפחה שלמה, הייתי מרגישה שקיבלתי תמורה לכסף שלי. והפעם זה היה הפרופסור שהסתובב והתלונן על חוסר אותנטיות...

 

בכל אופן, צילמנו הרבה תמונות ונהנינו מהשלווה ומהיופי:





















מהגן היפני עשינו את דרכנו לאקספולרטוריום, מקום כל כך מוצלח עד שהוא מצדיק פוסט משל עצמו...

 

תשמרו על עצמכם בינתיים.

נכתב על ידי קסם שימושי , 29/6/2010 18:54   בקטגוריות חו"ל, חוויות, משפחה, סן פרנסיסקו  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)