לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

אובססיה


לא ברור מה גרם לאובססיה שלי, שגורמת לי להמשיך לתקתק במצלמה בחיפוש אחר צילום העץ המושלם.

זה התחיל בינואר, בנסיעה שלי לארה"ב עם אמא שלי. אני נהגתי, כזכור, וכל הדרך קיטרתי על כל העצים החשופים המדהימים שאני רואה ולא יכולה לצלם. כשניחמתי את עצמי שבטיול בקיץ אעשה השלמות, היא הזכירה לי שבקיץ הם כבר לא יהיו חשופים...

מסתבר שאמא שלי טעתה. גם בטיול הזה ראיתי המוני עצים מדהימים, ובגלל שכיסינו שטח הרבה יותר גדול, אז מאיזור לאיזור הם גם החליפו צורה. הפעם גם לא נהגתי כמעט. ובכל זאת - הצילום התגלה כאתגר. אי אפשר לעצור את המכונית בכל פעם שאני רואה עץ אטרקטיבי, ובטח שלא כשנוסעים על ההיי-ויי, וככה מצאתי את עצמי מעבירה את המצלמה למצב ספורט, מתפתלת על המושב, ומנסה לתפוס שוטים נורמליים...

פלא שבני המשפחה שלי חשבו שאני קצת משוגעת?

הבדיחה היא שמאז שחזרתי לארץ אז גם כאן אני רואה כל הזמן עצים חשופים בצורות מדהיחמות, וגם כאן אני מתקשה להגיע לצלם אותם.

אני עדיין בחיפוש אחרי הצילום האולטימטיבי, אבל בינתיים קבלו כמה דוגמיות למה שהמצלמה ואני הצלחנו לעשות, תוך כדי נסיעה ודרך שמשות המכונית:






יהיה מעניין לשמוע - למי עוד יש אובססיות לגבי נושאי צילום
?

ובעניין אחר לגמרי -
כשחזרתי מחו"ל גיליתי כל מיני הזמנות שאין עליהן שם של מזמין. אני לא יודעת אם זו מערכת ההזמנות שלי שהתשגעה, או שהקיץ השפיע, אבל אם עשיתם הזמנה מהחנות ולא הגבתי - אתם מוזמנים להתקשר אלי 054-4626765 וננסה להבין יחד מה קרה.



נכתב על ידי קסם שימושי , 19/8/2010 10:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)