לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

החיים בתמונות


טוב, לא נגזים.

רק קצת מהחיים...

 

מה שהילדה שלי קיבלה אתמול כארוחת עשר לבית ספר:

 



בעולם מושלם הקופסה היתה חוזרת הביתה ריקה.

בעולם שלי היא לא רצתה לנסות את האגסים, לא התחשק לה לאכול ירקות, היא גילתה שהיא לא אוהבת את השקדים ורק על זה שהיא לא סיימה את הסנדוויצ'ים היא הצטערה - כי "לא חבל על סנדוויצ'ים כאלו יפים?"

 

הנה מה שהכנתי היום, כשנזכרתי שבערב יש לי סדנת אלבום מעטפות ושהתכוונתי להכין עוד דוגמה:









בעולם מושלם הייתי זוכרת לעשות את זה לפני שבועיים, לא?

אבל אז לא היו לי הניירות היפים האלו של Jilli Bean, נכון?

 

בעולם מושלם היו מופיעות בפוסט הזה עכשיו תמונות של הצילומים שעשיתי כתרגילים לסדנת הצילום הנפלאה של דנה. מכיוון שהעולם לא ממש מושלם, אז הצילומים שלי רחוקים לחלוטין משלמות, או אפילו ממשהו שאפשר להעלות בבלוג...

 

אבל כיוון שהעולם בכל זאת שואף למושלמות, הנה מה שנוסף בינתיים לסל המתנות שיוגרל בין הנרשמים לרשימת הקשר שלי ובין כל מי שמפרסם את בדידותי -

 



את כל הפרטים אתם יכולים למצוא כאן.

 

שיהיה לכם רק טוב.

לימור

נכתב על ידי קסם שימושי , 12/10/2010 16:30  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)