לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

איך סנטה עושה את זה?


תמיד סיקרנה אותי השאלה הזו - איך סנטה בעצם מגיע לכל הילדים בזמן?

היתה אפילו שנה שבה עקבתי אחרי הדיווחים באתר של נאס"א, שמסמנים במשך 24 שעות איפה בדיוק נמצא סנטה כרגע...

 

אז היום עשיתי ניסיון להיות סנטה קלאוס, או אולי סוג של "קסם על גלגלים". 

 

ככה נראה היום שלי:

4:37    יציאה מיובלים

5:58    גני תקווה

6:42    רחובות

7:06    רמת אפעל

7:35    רמת גן

9:00    תל אביב  *אבל יש כאן נסיבות מקלות... גם התברברתי (לסנטה בטוח יש GPS משוכלל, בטח מישהו נתן לו כזה מתנה לכריסמס...) וגם הייתי מורעבת, אז עצרתי לארוחת בוקר, וגם התחילה תנועה (ולסנטה יש הרבה יותר נתיבי אוויר ממה שלי היו נתיבי כביש...)*

9:30    רמת השרון

10:03   הוד השרון

10:28   כפר סבא

11:20   פרדסיה

11:35   בית יהושע *והפסקת פטפטת*

12:18   נתניה

14:15   חזרה ליובלים

ובאמצע נכנסו עוד כמה הפסקות שירותים...

 

המסקנה היא שאני ממש לא סנטה:

*  הכובע האדום אולי יתאים לי, אבל על הזקן אני מוותרת

*  כולם יודעים שהוא יבוא ומשאירים לו עוגיות וחלב. אני הייתי הפתעה, אז קניתי לי ארוחת בוקר לבד. מצד שני - הוא צריך לרדת בארובה, ועל הקטע הזה אני ממש ממש מוותרת...

*  סנטה בודק מי היה ילד טוב ולפי זה הוא מחלק מתנות. אני קודם מחלקת, ואז אני אראה מה הנמענות שלי יעשו עם זה...

* לנהוג מרכבה עם איילים זה כנראה הרבה פחות מעייף מלנהוג פורד מונדיאו...

 

אז עכשיו מפוזרות דוגמיות של חותמות אצל כל מיני סקרפריות... בואו נראה מה הן יעשו איתן.

 

הסנונית הראשונה היא שרוני, שחותמות פורים המקסימות סוף סוף גרמו לה להתיישב ולעשות דף אלבום מתמונות שצולמו ב-2008. תראו איזה יופי:

והנה גם תקריב על החותמות עצמן:



 

ומאחר שמאי-צ'ו, המאיירת המוכשרת שאחראית לחותמות המקסימות האלו, מסתובבת ברשת בשמות שונים, אני מפנה אתכם גם לבלוג שלה, שנכתב תחת השם GOGATSU.

 

שתהיה לכולם שבת שלום ונחת

לימור

הפייה העייפה 

 

 
נכתב על ידי קסם שימושי , 14/1/2011 14:58  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)