לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

קצרים


הרבה זמן לא הייתי כאן. בעיקר באדיבות בזק. {האמת שעכשיו מסתבר שהסאגה לא נגמרה אז אולי ייקח לי שעות להעלות את הפוסט. מחזיקה אצבעות שלא}

 

נזק - הכי טוב בבית (אבל לא בבית שלי...)

ליום חמישי נקבע לנו ביקור של טכנאי שהיה אמור לעשות את מה שצריך לעשות כדי שרוחב הפס שלנו ישתפר. הטכנאי היה. התוצאה - אין קו טלפון וכמובן, אין גם אינטרנט. בערב המאמן דיבר עם בזק ואחרי הרבה הרבה בירורים שבאו לוודא שהעניין לא באשמתנו (כן, אנחנו יודעים שהתקע צריך להיות בשקע, לא, לא הוצאנו את הפילטר, לא, לא גזרנו את חוט הטלפון כדי לעשות ממנו יצירת מקרמה...) ואכן יש תקלה אמיתית, הודיעו לו שהטכנאי יגיע, ט-ט-טדם ביום שני.

הכעס כמובן לא עזר וגם לא ההסבר שהאינטרנט חיוני לנו, ושמאחר שהטכנאי שלהם הוא שגרם את התקלה מותר שנצפה שהם גם יעשו מאמץ לתקן אותה...

ביום ראשון הם הודיעו לנו, בלי למצמץ ובלי להתנצל, שהטכנאי יגיע ביום שלישי.

נחסוך מכם את סאגת הצעקות והעצבים, אבל כן נציין שאין טלפון ואין אינטרנט זה גם אי אפשר להשאיר בבי את בת התשע לבדה (לא, אין לה סלולרי), אי אפשר לכתוב בבלוג, אי אפשר לענות למיילים (גם לשאילתות של לקוחות), אי אפשר לעדכן סטטוסים בפייסבוק... הבנתם את המצוקה, נכון?

היום יום שלישי.

היה טכנאי.

עשה מה שעשה.

יש קו טלפון ואינטרנט.

אופס, אין קו טלפון ואינטרנט. הי, יש. אופס, אין.

תקלת סירוגין זה הכי גרוע.

שיחה ארוכה עם בזק.

עכשיו מסתבר שיש קצר בקו.

צריך טכנאי.

ישלחו טכנאי.

ביום שישי.

השיחה נגמרה בטונים צורמים.

יש למישהו קשרים טובים בנזק? סליחה, בבזק? אלו שאת הסיסמה שלהם "אנחנו כאן בשבילכם" שמעתי לא מעט השבוע?

 

מזכרת לב

רגע לפני שנהייתי מנותקת אינטרנט, קיבלתי מדיילי את השם המושלם למיזם האלבומים והקנווסים לילדי "משאלת לב" - מזכרת לב. קיבלתי המון תגובות מקסימות ויש רשימת מתנדבות מרשימה. אני מקווה לצוות כבר בימים הקרובים את המבצעות הראשונות ומבטיחה לכל מי שהתנדבה שזה אמנם עשוי לקחת זמן, אבל אני אחזור לכולם.

 

חידוש החנות

החנות הוירטואלית של קסם שימושי שינתה את פניה וקיבלה חזות יותר סטנדרטית, עם יותר פיצ'רים שביקשתם, כמו רשימת קניות, מוצרים חדשים וכו'. אני עדיין מעלה מוצרים ויש גם קצת גליצ'ים של תקופת הרצה, אבל עד שהמשלוח הגדול הקרוב יגיע לכאן, אני מקווה שהכל יעבוד בצורה מושלמת. את החנות החדשה תמצאו באתר שלנו www.kesem-art.com ושימו לב גם לקטגוריית המתנות המתמלאת שלנו

 

חותמת מקורית

אבא שלי, עליו השלום, היה נוהג לומר "מי שלא עובד, לא טועה", ואני מנחמת את עצמי בלחשוב עליו ועל האמירה הזו שלו בכל פעם שאני מרגישה שעשיתי טעות מטומטמת...

 

הפעם הטעות היתה כמה אותיות חסרות בשניים מהפונטים שבהם הכנו חותמות. מה שכן, מכל טעות אפשר להוציא משהו, וכך עם השלמת החסר הוספנו גם תוספת של כיתובים לשני הפונטים הבעייתיים.

 

עד סוף השבוע יישלחו חותמות התיקון לכל מי שקנתה את הפונט הקטן והשובב שלנו, והן תסופקנה כמובן גם לכל מי שיקנה את החותמות מעכשיו,וככה ייראה הפונט השלם:

 

 
הפונט השני שבו היתה טעות יוצא רק עכשיו למכירה. זהו פונט כתב היד העבה (שאני קוראת לו ביני לביני "פונט עדיה"):

  

 היו לי עוד כמה עניינים, לביבות הצלחה ותמונות מיום טיול שגנבנו, אבל נהיה כאן קצת ארוך, אז אולי, אם בזק ייתנו לי, אחזור מחר...

 

אני מאחלת לכם שיהיה לכם חם ונעים

 

לימור

נכתב על ידי קסם שימושי , 22/2/2011 20:28  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)