באופן מתפיע, הגיבה לבלוג מיכל משירות הלקוחות של בזק, ואפילו הצליחה לגרום לזה שהטכנאי יגיע אלי היום.
ח"ח לשרות הלקוחות ואני מניחה שגם לשימוש המתקדם שלהם בגוגל אלרט.
הטכנאי הגיע.
תקלת סירוגין, זוכרים?
ההסבר לתקלת סירוגין הוא שהיא נמצאת רק כשהטכנאי רחוק. כשהוא מגיע היא נעלמת...
אז הוא הסביר לי מה אני אוכל לנסות לעשות כשהיא תחזור, כדי לגלות אם באמת יש תקלה... נחמד, לא?
והכי מרגיז היה שעשר דקות אחרי שהוא יצא, אחרי שסיכמנו שלא ברור שהבעיה נפתרה, קיבלתי מ-166 סמס ידידותי שאומר: "לימור שלום. הטיפול בתקלה בטלפון ******* הסתיים. בזק."
נדמה לכם?
המשך יבוא, מן הסתם...
ובגזרת החותמות -
אתמול, מרוב התלהבות, שכחתי להזכיר שחזרו למלאי חותמות הדואר החמודות "במיוחד בשבילך" ו"נעשה באהבה" וחותמות האותיות - אותיות דפוס מעוגלות וכתב יד דק.
האתר החדש מתפקד ואפשר לשלם בכרטיס אשראי או בפיי-פאל (תחי הקדמה שהביאה לנו פיי-פאל ישראלי) ואני כאן לטובת כל שאלה שלכם.
ערב נעים
לימור