לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

שדרוג בחמש דקות


מחר אני יוצאת לסמינר עסקי של שלושה ימים.

 

{זה המקום להערה מוסגרת שאומרת שאני לא אהיה זמינה, בטלפון או במייל, חוץ מאשר מאוחר בלילה. אז אל תתרגשו אם אני לא מגיבה מהר}

 

בכולופן, בהנחיות המליצו להביא מחברת גדולה.

 

כל מי שמכיר אותי יודע שכל תירוץ לקניית מחברת הוא תירוץ טוב, אבל חוסר הזמן הביא אותי לאופיס דיפו בכרמיאל, והמבחר שם היה, איך לומר - מדכא.

 

אז קניתי מחברת גדולה, עם שני יתרונות:

1. הספירלה למעלה ולא בצד, מה שנראה לי ממש נוח.

2. הכריכה שלה היא אדומה, והסינים מקשרים את הצבע האדום עם עושר. מה יותר טוב להביא לסמינר עסקי?

 

ככה היא נראתה:



בחמש דקות, הכנסתי לפעולה קופסת טייפים יפניים מדגם wamon, ראב און לבן ותגית מודפסת ממקור לא זכור, והנה מחברת משודרגת ואישית, שבטח תשמח את לבי ברגעים של נפילת סוכר כתוצאה מעודף כתיבה...



__________

משהו קטן וטוב

הייתי היום במספרה, והחופפת החמודה עשתה לי ביומתה עיסוי קרקפת מופלא, שגירש את ניצני כאב הראש שאיתו הגעתי.

איזה פינוק!

 

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 28/2/2011 19:50  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)