לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2011

SHE ART ויומולדת פורימי במיוחד


מאחר שאני אוהבת את כל מה שכריסטי עושה, פינקתי את עצמי ונרשמתי לקורס וירטואלי שהיא הציעה SHE ART. זה קורס של שלושה שבועות, שמורכב מהמון סרטי וידאו שמראים את תהליכי העבודה שלה עד לפרטי פרטים, וגם מעזרים נוספים כמו קבצי PDF איכותיים, קהילה וקבוצת פליקר ועוד...

 

אני בפיגור של לפחות שבוע בצפייה בסרטונים ורק לפני כמה ימים הגעתי להתחיל באופן מעשי וללכלך את הידיים, אבל העובדה שעדיה ואלכסנדרה חגגו אתמול יום הולדת היוותה בהחלט תמריץ להתקדם ולסיים את הפרוייקטים הראשונים האלו.

 

לפני שאני מראה את התוצרים, אני רוצה להמליץ בחום על הקורס הזה ולספר לכם שב-11 לאפריל פותחת כריסטי מחזור נוסף של הקורס, ובגלל שכל החומרים כבר ONLINE באתר של הקורס, אז בעצם ברגע שהקורס ייפתח כל החומרים כבר יהיו זמינים. אני מאוד מאוד נהנית מהסרטונים ומהכיוונים החדשים והיצירתיים שנפתחים בפני. את הפרטים על הקורס תוכלו למצוא כאן.

 

והנה התוצרים הראשונים שלי בהשראת הקורס הזה.

 

המתנה לאלכסנדרה:



ולעדיה:



מסיבת יום ההולדת, שנחגגה אתמול אצל עדיה, היתה פורימית כראוי (וצולמה משלל זוויות, כך שאמורות להיות עדויות מביכות למשעי). באנו מחופשות, שיחקנו משחקים, זכינו בפרסים סקראפיים כראוי, קיבלנו מתנות (וגם נתנו מתנות, כמובן) וכמיטב מסורת ימי ההולדת גם הבאנו איתנו דפים לספרים השמנים של אלכסנדרה ושל עדיה. הדפים היו כל כך יפים!

 

הספר של אלכסנדרה הוא ספר של פתגמים ועצות לחיים וזה הדף שהכנתי לה:



ואותו דף מאחורה, עם ברכה ומקום לתמונה משותפת עם בעלת השמחה (שצולמה במהלך המסיבה):



נושא הספר השמן של עדיה הוגדר כ"עדיה" - כל מה שנחנו חושבים עליו כשאומרים עדיה. מסתבר שרובנו חושבות על ינשופים (הינשוף שלי הגיע מערכת החותמות של ענבלית)... אני בכל אופן חושבת גם על שכבות, כי עדיה היא כמו בצל, ומתחת לכל שכבה מתגלה עוד שכבה מוצלחת...



והצד האחורי (שגם בו הושאר מקום לתמונה):



אז הנה עוד הזדמנות לאחל לשתי ילדות יום ההולדת שפע ברכות לאושר, שלווה והמון המון זמן ליצירה!

 

ובשולי הפוסט - הערה לגבי המכירה ביום שישי -

אני אגיע מוקדם יותר להתארגנות, אז מי שיש לה ממש בעייה עם שעת ההתחלה (נילי, זה במיוחד בשביל) מוזמנת לתאם איתי טלפונית הגעה מוקדמת יותר.

 

ואם אתם רוצים עוד מידע על הסדנה הנפלאה של כריסטי - אשמח לענות על שאלות.

 

יום נפלא

לימור

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 21/3/2011 15:36  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)