לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

אפריל שמח


{נכון שהבטחתי פוסט כבר אתמול, אבל זה לא הסתדר, אז אני מתנצלת... וחוץ מזה - אם ישראבלוג לא ישלח לכם עידכון, אז ממה זה ישנה מתי כתבתי ופירסמתי?}



כשהייתי בת עשרה (די מזמן) הייתי מתעוררת בבוקר יום ההולדת שלי, שחל בדיוק באמצע אפריל, ויוצאת לשיטוט בשכונה לבדוק אם במקרה פרחו החרציות לכבוד יום ההולדת שלי. זה לא היה מובן מאליו, כי אמצע אפריל היה פחות או יותר הזמן בו פרחו החרציות על הכרמל, וחרצית פתוחה היתה בבירור סימן ליומולדת מוצלח...

 

היום, עם שינויי מזג האוויר וההתחממות הגלובלית, החרציות צצות בכל מקום כבר בפברואר, והשנה בכלל בשפע מיוחד, ומזכירות לי במשך חודשיים תמימים שהנה הנה מגיע יום ההולדת שלי...

 

חשבתי לכתוב שאני עומדת לחגוג עשרים ושניים אביבים ועוד קצת, אבל אם תציצו ימינה תראו שישראבלוג מסגיר את גילי, וחוץ מזה - אני גאה בשנים שלי, בדיוק כמו שאני גאה בכל השערות הלבנות שהספר החביב שלי מנסה להחביא בכל פעם שאני עושה גוונים... אז לכבוד ארבעים ושבעת אביבי, אני מכריזה על מבצע אפריל בחנות -

 

כל קנייה שתתבצע באתר במהלך חודש אפריל תזכה להנחה של 10% (קוד קופון "יום הולדת שמח") ובנוסף, ביומולדת כמו ביומולדת - בכל קנייה תקבלו גם שקית הפתעות. בקניות בחנות הפיזית תינתן אותה הנחה, על מוצרי סקראפ בלבד.

 

מי שרוצה לעשות הזמנה ולקבל אותה במסירה אישית ב Garden Boutique Fair יותר ממוזמן. זיכרו שליריד אני מגיעה עם מוצרי חנות המתנות שלי ולא עם מוצרי סקראפ, כך שרק מי שיזמין מראש יוכל ליהנות מההצעה.

 

ועוד בעניין היריד -

ביריד תתקיים הגרלה שהזוכה בה יזכה בסט המדהים הזה, ששופץ על ידי דנה האחת והיחידה



הסט מקסים וברור שכל אחד ישמח לקחת אותו הביתה (ולא, מאי היפה לא כלולה בעסקה...) אבל החלק היותר חשוב הוא שכל ההכנסות ממכירת כרטיסי ההגרלה (כרטיס עולה 20 שקלים, וכמובן שאפשר ורצוי לתרום יותר) יתרמו לחנן עידן בן החמש שעבר כמה ניתוחים לכריתת גידול צמוד לגזע המוח וכעת הדבר היחיד שיכול לעזור לו הוא טיפול חודשי תרופתי שאינו בסל הבריאות ועולה 19,000 ש"ח לחודש. עידן ממתין מזה כשלושה חודשים לקבלת התרופה, אך אין מימון לרכישתה!

 

גם אם אינכם מגיעים ליריד, אתם יכולים לרכוש כרטיסי הגרלה כאן.

 

שתמיד נוכל לתרום.

שתמיד נהיה בצד התורם.

שלא יהיה צורך.

 

שבת שלום

לימור

נכתב על ידי קסם שימושי , 2/4/2011 11:27   בקטגוריות garden boutique, יום הולדת, מבצע  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)