לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

בחיי שתכננתי פוסט שוויץ מושקע


אבל בגלל ששוב הייתי צריכה לעצב קופסה מתפוצצת בבוקר אחד שכחתי לצלם את ההוכחות כמה שהתפוח מוכשרת, אז זה יצטרך לחכות (ואיך שהימים שלי נראים זה בטח יחכה עד אחרי הסופ"ש).

 

אבל בגלל שיש עידכון מנהלתי, ואי אפשר רק מינהלות, אז אחריו תמונות...

 

קודם מינהלה - מי שרוצה להזמין מהאתר ושאני אביא לה לגרדן בוטיק - שתעשה זאת בבקשה לא יאוחר מיום חמישי בשעה 21:00, אחרת אין סיכוי (ואני לא חוזרת צפונה בשישי בערב...)

 

ועכשיו לתמונות של המדבקות המקסימות של DJECO. הן כבר באתר אבל אינן חלק ממה שאני מציגה ביריד, אז אם התאהבתם כמוני - תזמינו מהאתר...

 

 

























ועוד שלושה ימים של עבודה קשה לפני שהוא יגיע...



כבר אישרתם השתתפות?

כבר סיפרתם לחברים שלכם שכדאי להם?

 

הנה אני מספרת לכם...

ערב נעים

לימור

נכתב על ידי קסם שימושי , 4/4/2011 17:11   בקטגוריות garden boutique, דיווחי חנות, מדבקות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)