לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

התפעלות, ספונטניות והמלצתיות


או קי, האחרון אמור להיות המלצה, אבל תודו שזה נשמע יותר טוב ככה...

 

הו, מי ייתן והייתי פאבר קאסל...

אתמול הגיעו הג'לטוס (color gelatos) שהזמנתי לי. אלו צבעים חדשים של פאבר קאסל, ואחרי שאתנסה בהם קצת גם אכתוב מה דעתי.

אבל זה לא העניין היום.

היום אני מתפעלת מאיך שהמוצר נראה...

כל חבילת צבעים היא בקשת אחרת של צבעים ו...שימו לב, המכחול הוא בצבע תואם...



איזה כיף זה להיות מעצב מוצר בחברה שזו רמת הפרטים שאליה יורדים...

 

(לא) גבוהה, (מאוד) רגישה וספונטנית (באופן חריג)

אחרי שחברה הבהירה לי אתמול שמצב הרוח המחוק שלי נובע מעייפות החומר, החלטתי להיות ספונטנית ולקחת מחר יום חופש.

זו התוכנית (ואשמח אם מי מכם ירצה להצטרף לספונטניות, או לחלקה):

איקאה בבוקר (מי יודע מתי הם פותחים?)

נמל תל אביב בצהריים, כולל שוק האוכל

ובארבע אחרי הצהריים, בהמלצת חגית המאוד משכנעת - תערוכת הצעצועים בנמל.

 

מתכונים מכושפים

קיבלתי במתנה ספר ליום ההולדת.

ספר ממש מוצלח.

אני יודעת את זה כי כבר קראתי אותו...

אז הגעתי לצומת כדי להחליף.

יש עניין די מצחיק שקשור בעניין החלפת הספרים אצלי - אפילו שיש לי רשימה של ספרים שאני מתכננת לקנות, אם קיבלתי מתנה ואני מחליפה אותה, אחפש ספר שאינו ברשימה, כי את אלו שברשימה הרי אקנה ממילא, לא?

אז שוטטתי וחיפשתי משהו שימשוך לי את העין.

וזה מה שגנב לי את תשומת הלב -

הספר מתכונים מכושפים מאת שרה אדיסון אלן.

האמת שמה שגנב לי את תשומת הלב היו שתי השורות הראשונות בגב הספר:

"משפחת וייוורלי ניחנה במתת אל מיוחדת אשר הפכה אותה לחריגה אפילו בעיירת הולדתה בסקום שבקרוליינה הצפונית —עץ התפוחים שבגן המשפחה מניב פירות נבואיים ופרחים אכילים האוצרים בתוכם כוחות מיוחדים. קלייר וייוורלי, בעלת קייטרינג מצליח, מכינה מאכלים מן הצמחים המכושפים שלה"

היה המשך, אבל תאמינו לי שלא ראתי אותו. שתי השורות האלו הספיקו.

לקח לי יום לסיים אותו, יום שבמהלכו חייכתי כל הזמן.

יכול להיות שזה גם בגלל הדימיון לספר הקסום "קסם שימושי", אבל לא רק.

ספר קליל ומענג.

שווה.

נכתב על ידי קסם שימושי , 3/5/2011 14:45  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)