לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

התוכניות שלי, הצחוק של אלוהים


שירתתי בצבא קרוב לחמש שנים. בכל פעם שיצאתי לרגילה חטפתי איזה וירוס שהוכיח שוב שחופש זה לא ממש בריא.

 

מי שקרא את הפוסט שלי אתמול בטח מבין לאן זה מוביל...

 

אז אכן, אתמול בערב, אחרי שסגרתי את כל הפינות כדי שהיום אוכל להיות לגמרי בחופש, עלה לי החום... סליחה???

 

כמובן שלא התכוונתי לתת לזה לקלקל לי.

 

הבעיה היתה שהבוקר, עם כל הלחץ של להוציא את הנסיכה ואת אבא שלה לטיול השנתי, לטגן להם חביתות לסנדוויצ'ים מפנקים ולהסיע אותם לבית הספר, שכחתי לקחת איתי אקמול...

 

יכול להיות שהייתי צריכה להבין שאלוהים מתערב לי בתוכניות עוד בכרמיאל, כשבדקתי את טופס הלוטו שלי וגיליתי - באופן ממש מפתיע - שלא זכיתי,למרות התוכניות המאוד ברורות שלי...

 

או אולי באלונים, כשעצרתי להפסקת coffee out coffe in, כשגיליתי שיש שם לפחות 20 אוטובוסים עתירי תלמידים?

 

או אולי כשיצאתי מאיקאה אחרי פחות משעה, אחרי שעברתי את כל החנות (בלי להשתמש בקיצורי דרך) ולא מצאתי שום דבר שבא לי לקנות חוץ ממה שהייתי צריכה (!that's a first)?

 

ואולי על הדק בנמל, כשניסתי לצלם וממש לא הצלחתי?

 

זה היה השלב שבו הבנתי שאני באמת לא מרגישה טוב.

 

אז שכבתי איזה חצי שעה על הגב, על הדק, ניסיתי להקשיב לקולות השונים של הנמל - הרעש של הציפורים הנוסקות, ואופניים על הדק ומדי פעם הקריאות של ארומה - וקצת נימנמתי.

 

ואחרי זה ניסיתי לשפר את המצב שלי עם בקבוק גדול של סן פלגרינו ומנה של אוכל נחמה בטאפאס בר:



בתמונה: פולנטה מתירס טרי עם גרגירי אפונה (שמתחבאים בתוך הפולנטה) וראשי קלאמרי על הגריל.

 

היה טעים, היה נעים לשבת על הדק, ולא - זה לא גרם לי להרגיש יותר טוב.

 

אז הלכתי לחפש אקמול. בנמל.

יש בנמל בגדים, לא מעט.

ונעליים, הרבה. גם נעלי ספורט, הרבה.

וצומת ספרים.

ודיאדה. ושילב. והרבה אימהות בחופשת לידה.

גם יינות. ושוקולדים.

והמון המון מקומות לאכול.

אבל לא בית מרקחת.

 

ואז, בהבזק של גאונות, עלה בדעתי לשאול בפיצוציה.

וכן, יש לו אקמול.

אלו היו שני כדורי האקמול הכי יקרים בעולם, אבל הם היו שווים את זה.

 

שעה וכוס אייס קפה מאוחר יותר הרגשתי מספיק אנושית ובדיוק נהיה ארבע ותערוכת הצעצועים בדיוק נפתחה.

 

היה מאוד מאוד מאוד שווה.

את כל תלאות היום ואת האקמול היקר ואת החיכיון שכבר יגיע ארבע ואפילו את השעתיים נסיעה הביתה אחרי זה.

 

התערוכה נסגרת בעוד 11 יום, אז אני ממליצה לכם בחום לרוץ (היא פתוחה גם ביום העצמאות).

 

עכשיו בבית, אחרי מקלחת, החיים נראים טוב יותר.

תרגישו טוב

לימור

 

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 4/5/2011 20:04  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)