לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

ספר קסום (וקצת שמנמן)


בשבת לפני שבוע חגגתי יומולדת מאוחר עם החברות היוצרות הצפוניות שלי. לדעתי התחלנו במסורת חגיגות יום ההולדת האלו לפני כמעט שנה, בסוף יוני, ביום ההולדת של ליאת ויערה, והנה אוטוטו מגיע שוב יום ההולדת שלהן (-;

 

אבל השבת הזו היתה כולה בעניין יום ההולדת שלי. בדרך כלל יום ההולדת כולל גם חלק יצירתי, ואני ביקשתי שכולן יכינו דפים לספר שמן בנושא קסם (שימושי). היה ממש מעניין לראות לאיזה כיוונים יצירתיים כולן לקחו את הנושא ואיך כולן הצליחו לעבוד ולפטפט באותו זמן וגם לצאת עם דפים גמורים. בצד שני בכל דף הושאר מקום לתמונות שלי יחד עם כל אחת מהבנות (וכשאני אגיע להדפיס את התמונות אוכל להגיד שהספר באמת גמור...).

 

אז הנה הוא, הספר השמן שלי, בתמונות:

 

הכריכה הקדמית, על שני צדדיה -





הדף של  עדיה (ודף הספר לקוח מתוך "מתילדה" הקסומה לחלוטין) -


הדף של אמיליה -





הדף של ענת (שלדעתי עדיין אין לה בלוג, אבל אם אני טועה אשמח לדעת)





נכון שהמשפט הזה פשוט מקסים?

 

הדף של שלומית





הכרטיסיות נשלפות ועל כל אחת מהן יש מילים משיר אחר. הכי אהבתי את הדג נחש עושים היפ הופ ציוני עם גבי ודבי...

 

הדף של ליאת. אני מתה על הדפים האלו של house of three ועל מה שהדיו דיסטרס מוציא מהם -





הדף של אלכסנדרה, שגם לה נדמה לי שאין בלוג



שהוא דף אינטראקטיבי:



השרביט מחובר לדף עם מגנט פצפון. איזה רעיון!

וזה הצד האחורי של הדף הזה:



והכריכה האחורית שסוגרת את הספר:



נכון שיופי כמה קסם נכנס בדפים האלו?

 

היו כמובן גם מתנות יומולדת, אלו שקיבלתי ואלו שנתתי, אבל אני חושבת שמגיע להן פוסט משלהן.

 

בינתיים רק תמונה אחת, לטעימה, מדגמנת את הסינור שאלכסנדרה תפרה לי:



נכון שרואים שהיה לי יום נפלא?

תודה לכל מי שתרמה ליום הזה ולספר המקסים שלי!

 

ולכל קוראי אני מאחלת חג שבועות שמח וטעים!

 

נ.ב.

המבצע בחנות יימשך אמנם עד סוף החודש, אבל כל יום יש מוצרים שנעלמים. אם אתם מתלבטים, למשל, לגבי חותמות הכתב השובב - תפסיקו להתלבט. אנחנו ממש בסטים האחרונים ובתקופה הנראית לעין לא יהיו חדשים. ראו הוזהרתם (-;

 

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 6/6/2011 21:33  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)