לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

זקוקה לדד ליין


כזו אני. דד ליינים עושים לי את זה...

  

כששואלים אותי למה בחרתי להיות ספרנית (פעם, מזמן, בימים שלפני הספירה הנוכחית של חיי) אני צוחקת שבמקור היה נדמה לי שספרנית קוראת ספרים בעבודה. הלוואי...

 

גם כמעצבת אלבומים ימי לא עוברים עלי ביצירה בלתי פוסקת. כשיש פרוייקט עובדים עליו בלחץ (כזו אני, פורחת ומתייעלת ככל שהדד ליין מתקרב) וכשאין פרוייקט - מתעסקים בכל הטרדות והמשימות של השגרה.

 

כשחזרתי מסוף השבוע המופלא של נתנאלה הייתי כל כך בהיי עד שהייתי בטוחה שאני הולכת לשקוע בימים על גבי ימים של יצירה, אבל המציאות (והעייפות) טפחו לי על הפנים.

 

בגלל זה החלטתי להשתתף בשלב הראשון של תחרות סטארסקראפ. לפחות יהיו שלושה פרוייקטים של PURE יצירה.

 

המשימה היתה להכין שלושה פרוייקטים, מהם לפחות שני לייאאוטים (מי יקום וימציא לזה מילה בעברית סוף סוף?).

 

כפרוייקט ראשון החלטתי ללכת על קישוט אלגנטי לקיר, בנושא חתונה:

 



המסגרות של קייזר קראפט מחוברות מכל צד בשלושה חוטים - אחד בשבילו, אחד בשבילה ואחד בשביל הזוגיות שלהם...

 

בגלל שבדרך כלל אני לא הולכת על עיצובים של שני דפים, החלטתי לאתגר את עצמי הפעם, והשתמשתי בתמונות של הנסיכה שהשתוללה ערב אחד אחרי שפתחתי לה את הצמה. הכותרת אומרת הכל...



ואת ה LO השלישי החלטתי לעשות על תקליט משוק הפשפשים. לא ברור מה שלח אותי לסרוג קרושה עם חוט דקיק ומסרגה מינימלית... פרחי הלבד נעשו בהשראת הפרחים שעשינו בסדנאות סוף השבוע, עם פתרונות לחסרי gluebers וסכין לחיתוך פרחי לבד בקאטלבאג. סדנה מצולמת בקרוב.

 



(רק עכשיו אני רואה שפרחי הלבד בצבע פוקסיה הצטלמו ממש אדומים. משום מה על המחשב השני זה לא נראה היה ככה...)

 

העובדה שאני מעלה את העבודות משמעה שלא עליתי לשלב הבא בתחרות.

מבחינתי את שלי השגתי - אתגרתי את עצמי בדברים שאני לא כל כך עושה והקדשתי איזה שני ימי עבודה ליצירה.

היה כיף!

נכתב על ידי קסם שימושי , 18/7/2011 12:27  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)