קסם שימושי

<<    ספטמבר 2011    >>
18192021222324

9/2011

איזה יום שזה היה, וכמה שהספקנו...

ביום רביעי חגגנו, המאמן ואנוכי, עשרים וארבע שנות נישואים.

יותר מחצי החיים שלנו שאנחנו נשואים.

בקושי אפשר לזכור זמן שלא היינו שניים.

החלטנו לחגוג ביום פינוקים בתל אביב.

הבוקר התחיל בזה שהוא נתן לי "צידה לדרך", לא לדרך לתל אביב, אלא לדרך שאליה אני יוצאת בנובמבר, ב"אורנים".

כמובן שקודם כל הרגשתי אשמה על זה שלא קניתי לו כלום (ואז נזכרתי שאני אחראית לכל תוכנית יום הפינוק שלנו, ונרגעתי).

זה מה שקיבלתי:

חמישה דיסקים מפוצצים בשירים, שאת חלקם לא שמעתי מעולם ו...(החלק הכי אהוב עלי), ספרון עם כל המילים וגם עם אנקדוטות קטנות על מתי השיר הושר (ומתי עשו עליו צנזורה) ושאר פרטים מעניינים.

ואז נסענו לתל אביב, דרך כמה עצירות לסידורים בפתח תקווה ותל השומר.

הגענו ליפו, חנינו בחניון, והלכנו כמה צעדים עד שהגענו למסעדת "קורדליה" של השף ניר צוק. מעולם לא אכלנו באף מסעדה של ניר צוק (אני אפילו לא בטוחה שהמאמן הכיר את שמו לפני שהנושא של הארוחה הזו עלה), אבל ארוחת הטעימות המרשימה שתפרו הנפשות הטובות של "בייגלה" נשמעה כמו הצעה שפשוט לא כדאי לסרב לה... אז הלכנו על זה.

איך היה?

נפלא.

נתחיל מהלוקיישן, בית עתיק ביפו, מרחק פסיק משוק הפשפשים, וממש נראה כאילו צוייד כולו בגיחות חוזרות ונשנות לשם, למצוא מציאות:

נמשיך עם השירות, שהתחיל הזה שהביאו לי שרפרף ייעודי כדי להניח עליו את התיק, והמשיך בחיוכים עדינים, הסברים קצרים על מה שמוגש ומילוי הכוסות במים בכל פעם שהמפלס ירד אל מתחת לחצי. רק בשלב שבו המתנו לחשבון התקשנו מעט לתפוס את עינה של המלצרית. מצד שני, זה שלא ניסו לגרש אותנו מהר כשסיימנו לאכול - עומד לזכותם.

והשירות הוא רק means to an end, שהרי המטרה היא האוכל. והאוכל היה נפלא. בדרך למסעדה קצת נבהלנו לנוכח המחשבה על עשר מנות, אבל גודל המנות היה הגיוני וכשיצאנו מהמסעדה, אחרי שעתיים וחצי ועשר מנות, לא הרגשנו מפוצצים. מבחינתי היתה רק נפילה אחת - גספצ'ו אפרסקים לבנים - שלדעתי היה לו בעיקר טעם של שמן. למאמן הטעם הזכיר את הרוטב שנשאר בתחתית קערת הסלט, והוא טבל בו את הלחם באושר גדול. יתר המנות טעמו לי עד מאוד.

התמונות מדברות בעד עצמן:

וחוץ מכל אלו, מצטיין הלוקיישן גם באור מופלא, מה שאמר שבין ביס לביס שלפתי את המצלמה...

היה קסום כראוי.

והיום לא נגמר...

קפיצה קטנה לנחלת בנימין, לקנות בד לחצאית ראש השנה לנסיכה (תפרתי אתמול בלילה, אני סופר מרוצה. פוסט עם תמונות בקרוב).

התלהבתי מהשם של החנות, ובפנים מצאנו יופי של trench coat בשביל הפרופסור, במחיר מצחיק:

ואז התגלגלנו לרחוב י.ל. פרץ ולשמחתנו גילינו שיש מלא חניה!

הסדנא שעשינו ראויה לפוסט נפרד, אחרי שאסיים לצלם את מה שהכנו.

אבל לפני שהיא התחילה עוד היה לי זמן לצלם קצת בחוץ:

זה כנראה לא סתם שיצאו לי המון תמונות של השתקפויות ואור - היה לי יום מואר לגמרי!

הוא לא נגמר שם, עוד יצאנו עם הפרופסור לבית קפה, אבל אני חושבת שהפוסט כבר ארוך מספיק.

שתהיה לכולנו שבת שלום.

לימור

נכתב על ידי קסם שימושי , 23/9/2011 13:36
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט