לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

לא נעלמתי


נכון שעברו שבועיים מאז שכתבתי, בואו נאשים את החגים בעניין...

 

או-טו-טו מגיע "אחרי החגים" ויש לי המון נושאים לכתיבה, אבל לבינתיים - פוסט של כל מיני.

 

ביום שלישי לא כתבתי סטטוסים ואפילו לא פתחתי את המחשב רוב היום. ישבתי מול הטלוויזיה משש וחצי בבוקר ועד הערב, כמעט ברציפות, לא ממש נשמתי, בכיתי המון והתרגשתי.

 

כשהשיריונר היה בשמינית הם יצאו בתחילת השנה ל"סדרת ירושלים". כשהם חזרו הסתבר שלקראת הביקור בכנסת הם הכינו חולצות "לשחרר את גלעד" (ולא נתנו להם להיכנס לכנסת לבושים בהן, כי אסור ללבוש בכנסת חולצות עם מסרים פוליטיים). שאלתי את הילד הפרטי שלי איך זה שהוא לא ביקש ממני כסף לחולצה, והוא אמר שבחר לא ללכת עם חולצה כזו, כי הוא לא בטוח שהוא מסכים עם ה"בכל מחיר" בעניין החזרת גלעד שליט. היה לנו דיון שנגמר בזה שהסברתי לו שהוא לא אמא ובגלל זה הוא לא מבין. ואז עדיין לא הייתי אמא של חייל (למרות שנדמה לי שאנחנו קצת נהיות אמהות של חייל עוד בחדר לידה כשמסתבר שילדנו בן...).

 

אז את יום שלישי העברתי בבכי והתרגשות, ובציפיה שהשיריונר הפרטי שלי יתקשר סוף סוף ואוכל לשמוע את הקול שלו.

 

גם הערב דמעתי מול התוכנית "הביתה" בערוץ 2. זה יפסיק מתישהו? ההתרגשות הזו לנוכח כל מה שהוא גלעד שליט?

 

אני מקווה שכן. שנחזור לנורמליות ובעיקר שהוא יחזור לנורמליות.

 

ובאותו עניין, אבל אחרת -

 

הסטטוס הזה הופיע בפרופיל הפייסבוק של טל:

"עכשיו, כשגלעד בבית, התפנתה משאלה בימי הולדת". שרון, בן 9, הגרנד קניון, אריזונה.

לייק גדול.  

אחד הדברים שאני עושה באדיקות בשבועות האחרונים זה לעקוב בסקרנות אחרי הטיול הגדול של טל ומשפחתה. טל, בניגוד אלי, מקפידה לכתוב בכל יום. אני ממש מצטערת שלא עשיתי את זה, ובעקבות הקנאה העזה שלי בה על העניין הזה, התחלתי סוף סוף לארגן מחברת טיול שלפחות מתעדת את הטיול שלנו יום אחרי יום, כי כבר התחלנו לשכוח את הפרטים המדוייקים. יהיה פוסט...

הטיול שלהם מסקרן אותי גם בגלל שיש דמיון בין הטיולים שלנו, וגם הרבה שונות, והיא מאוד מחזירה אותי לחודש המופלא ההוא שלנו.

 

בזכות המלצת העורכים בישראבלוג הגעתי לבלוג של TRIX, צלמת המשרתת בדובר צה"ל, שצילמה את הרגע המרגש ההוא, בו גלעד ירד במדרגות הביתה. תמונה נפלאה ומרגשת.

זו גם הזדמנות לומר מילה טובה על התיזמור המדוייק של כל היום הזה, על זה שרק צלמים רשמיים בודדים התקרבו בכלל להתרחשויות, על זה שלא ראינו פלאשים מופעלים ועל זה שמה ששוחרר לציבור היה רק באישור של המשפחה (כולל התמונה של גלעד מטייל ברחובות הילה אתמול). בואו רק נקווה שהתקשורת תמשיך לשמור על איפוק.

 

עוד סופ"ש אחד והמדינה חוזרת לנורמליות...

 

אצלנו צפויה תקופה קצת לא נורמלית של שיפוץ, גם פיזי בחנות וגם וירטואלי - באתר

יהיה מעניין.

 

סופ"ש נעים ונורמלי לכולם

לימור

נכתב על ידי קסם שימושי , 21/10/2011 00:08  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)