לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

עידכון בלאגן, עידכון סופ"ש וגם הפתעה


השבוע, בין הזזת הארגז המאה ושניים למיון פיצ'יפקס אין סופיים, שאלתי את המאמן:

"אם הייתי יודעת במה זה יהיה כרוך, האם בכל זאת הייתי נכנסת לזה?"

והוא, שמכיר אותי היטב, ענה לי שכן...

 

ואכן, לפני כמה חודשים (חדי הזיכרון מביניכם בוודאי זוכרים מתי הכרזתי על מכירה לקראת שיפוץ. רמז - זה היה מזמן...) כשהתברר לי שקיילה, השכנה הקרמיקאית שלנו מחפשת באופן נואש מקום לסטודיו שלה, הצעתי לה שנחלוק את השטח הלא קטן שלי.

 

ומחר זה מתחיל (מסתבר שיש מושג כזה, "זמן קיילה").

 

מה שאומר שהחנות על גלגלים (או ליתר דיוק בארגזים), הבלגן גדול גדול ואנחנו קצת מחוץ לעניינים:









תרגום למושג "מחוץ לעניינים" - החנות מושבתת כרגע ואינה פתוחה בשעות הפתיחה. בבעיות מיוחדות ניתן ליצור איתי קשר טלפוני ואשמח לעזור.

 

ומאחר שאנחנו לא ממש יכולים להגיע לסחורה כרגע - גם חנות האינטרנט מושבתת זמנית. ברגע שנתארגן חזרה - נודיע!

 

ומה בעניין סוף השבוע?

ביום שישי נתנאלה אהובתי מקיימת מכירת חצר וכמובן ששמחתי להצטרף אליה כשהזמינה אותי. נכון שלאור הבלגן מסביב אני עוד לא יודעת כמה אוכל להביא איתי (יכול להיות שפשוט אצטרך לעשות עוד מכירה אחרי שהבלגן ייגמר...).

יש כמה פריטי ריהוט גדולים שאני אפרסם בבלוג אחרי שאצלם, ואותם לא אביא איתי, אבל אשמח להביא איתי את השולחן הזה של איקאה + שני השרפרפים, עבור מי שיזמין אותם מראש. המחיר שלהם הוא  100 ש"ח והם במצב מצויין, למעט מספר כתמי צבע על השולחן:

 

ומה בעניין ההפתעה?

  

אני לא בחורה של גאדג'טים (חוץ מכאלו של סקראפ) ומסתובבת עם טלפון סלולרי די מיושן ונטול פונקציות, ועדיין לבי התרונן כשהאיש שלי הראה לי את המתנה שהכין לי - אפליקציית "קסם שימושי" שמתאימה לכל סוגי הסמארטפונים.

ואפילו יש QR מגניב (אני נדלקתי עליהם כשראיתי אותם על "הגלויות של שלי" ובמודעות למוצרי...סקראפ) שיעביר אתכם ישר לאנדרואיד מרקט לדף ההורדה של האפליקציה. ההורדות עבור יתר סוגי הסמארטפונים יהפכו זמינות בעוד כמה ימים.

 

אז הנה הQR המדליק שלי. פשוט צלמו אותו עם הטלפון החכם שלכם...

ולמה זה טוב?

לתל אביבים שלא יודעים איפה זה יובלים - יש ב-App הוראות הגעה שאפשר לפתוח גם ב-GPS או ב-waze בלחיצה אחת, ויש פירוט של דברים מעניינים אחרים בסביבה עם הוראות הגעה באותו אופן.

יש לוח אירועים שבו אפשר להתעדכן על מה שקורה בחנות (כרגע זה השיפוץ), ובעתיד סדנאות, מכירות וכו' ...

יש חיבור לבלוג, לפייסבוק ולערוץ היוטיוב.

יש גלרית תמונות - ואם תצלמו ותשלחו לי עבודות שלכם שבהן משולבות אותיות של קסם שימושי (חיתוכים או חותמות) אשמח לשלב אותן בגלריה (ובעתיד יהיו כמובן גם הגרלות ופרסים).

וכמובן שיהיו עוד המון GOODIES בהמשך!

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 23/10/2011 20:11  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)