לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

שמחה להדפיס


טוב שהיקום שולח לי מדי פעם תזכורות לפוסטים שתכננתי לכתוב וטרם הגעתי...

 

ההזמנה לסדנאות חנוכה של בעלי המלאכה הזכירה לי שעדיין לא כתבתי כלום על הסדנה שעשינו ביום הנישואים שלנו, ובאמת שהגיע הזמן.

 

השיריונר ואנוכי חולקים בינינו חיבה מיוחדת לכל מיני תחומי ידע אזוטריים יותר ופחות, ומאז ששמענו בפעם הראשונה על סדנאות ההדפס של בעלי המלאכה נרשמנו לרשימת התפוצה ופינטזנו איך נבלב שם שעות קסומות. בינתיים השיריונר הספיק להתגייס וגם להעביר בצה"ל שנה שלמה ו(כמעט) נטולת רגילות, ולא מצאנו את הזמן לסדנה כזו.

 

לפיכך, אפשר להבין כמה שמחתי לגלות שבעלי המלאכה הגדילו לעשות ויצאו עם ערכת DIY להדפסי רשת ביתיים והיה לי ברור שזו המתנה האידאלית עבור השיריונר שלי (עדיין נותרה השאלה הגדולה של מתי הוא ינצל את הערכה, בהתחשב בעובדה שעדיין רגילות נראות כמוצר בחסר עבורו). תוך כדי הבירורים הסתבר לי גם שיש סדנה בשם back to school שמתקיימת ביום הנישואים שלנו, והצעתי למאמן לצאת איתי לבילוי זוגי לא שגרתי...

 

היה לנו מאוד מאוד כיף, ויצאנו עם תוצרים מרשימים ברמת המקצועיות שלהם. זה מה שכיף בעניין - הטכניקה פשוטה וברורה, והיישום שלה לא מסובך, כך שגם בעלי ידיים שמאליות וחסרי ניסיון יכולים להגיע לתוצאות מרשימות. מה שקצת מקשה הוא שהעבודה נעשית בעמידה, מה שמונע ממני לקחת לשם את אמא שלי, למרות שברור לי שהיתה נהנית מאוד.

 

מה שעוד יש לי לומר הוא שברור לי שכשיודעים על מה מדובר, אפשר להתארגן יותר טוב מבחינת המוצרים שמביאים כדי להדפיס עליהם ומבחינת תכנון העבודה. זו גם הסיבה לזה שכבר ביציאה מהסדנה התחלתי לתכנן את הביקורים הבאים שלי שם ולחשוב על כל האנשים שאני רוצה להביא לשם. מתי כבר תהיה רגילה???

 

לפני שאספר לכם על סדנאות חנוכה, הנה תמונות שצילמנו באותו יום ותמונות תוצרים שצילמתי השבוע. תמונות התוצרים מאוד חלקיות כי הם התפזרו בינתיים בבית, אבל אני יכולה לציין שהדפסנו גם על בד (חולצות ותיקים) ועל גיליונות נייר חום שיהיו נהדרים כעטיפות מתנה, למשל.

 

























ועכשיו למייל שקיבלתי השבוע שמשלב בין שני דברים שאני אוהבת - מיחזור והדפס:

כמיטב המסורת בבעלי המלאכה גם בחנוכה הקרוב סדנאות ההדפסה לילדים חוזרות!
והשנה הסדנאות בסימן מיחזור - חור בגרב | חור בחולצה | חור בגופייה
   הסדנאות הן זמן איכות פעיל ויצירתי לילדים, בקבוצה דינמית - לא דיגטלית ולא פסטיגלית!
במהלך הסדנא נמחזר בגדים ישנים, נדפיס עם חותמות ורשתות דפוס, נדביק וניצור
 

* תיקים מהממים מחולצות וגופיות ישנות
 * בובות בד ממולאות (plush dolls) מגרביים ישנים

*  הפתעות מודפסות לחנוכה

גילאים 5-15 | ילדים מתחת לגיל 7 בליווי מבוגר
  הילדים מתחלקים לשתי קבוצות: ילדים | בוגרים

מועדי הסדנאות
25/12 | יום ראשון | 09:00-12:30
25/12 | יום ראשון | 14:00-17:30
26/12 | יום שני | 09:00-12:30

 מכירה מוקדמת | 185 ₪ - עד ה- 18/12
עלות הסדנא | 220 ₪ כולל מע"מ

  מספר המקומות מוגבל!

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים
  סדנת בעלי המלאכה | 03-5370773

 

העתקתי אותו כלשונו כדי שלא תצטרכו להסתבך ולחפש פרטים...

 

שיהיה לנו חנוכה שמח ויצירתי!

לימור

נכתב על ידי קסם שימושי , 13/12/2011 12:35  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)