לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

כרטֶסֶת


לפני המון המון המון זמן, כשנסעתי ל-CHA להציג את האותיות שלי (או לפני שנתיים, אם אתם מתעקשים על הדיוק) היה פה מבצע כרטיסים ענק, שבמסגרתו הנשמות הטובות שמסביבי עזרו לי להצטייד בהר של כרטיסים כדי שלא אסע בידיים ריקות.

 

ככה זה נראה היה אז:



אז נסעתי, וחזרתי, ובאיזשהו שלב שמתי את הכרטיסים שנשארו אחרי הנסיעה בקופסה על המדף בחנות, ומדי פעם כרטיסים נמכרו, או שנשלפו ממנה כשהייתי צריכה כרטיס (או כשאמא שלי היתה צריכה כרטיס) ומאז, מדי פעם, בעיקר כשלקוחות מתלוננים שחסר איזשהו סוג של כרטיסים (יום הולדת שמח, כרטיסים לגברים וכו') או שהמתקרב איזה חג, אני מתיישבת להכין קצת כרטיסים.

 

בשבת השתלבו כמה עניינים - גם זכרתי שהיו תלונות על מחסור בכרטיסים ליומולדת, גם הרגשתי רע וחסרת אנרגיה וגם ראיתי את פוסט הכרטיסים המקסים של הדרלינג והתקנאתי... אז ישבתי לכרטס.

 

אלו התוצאות:























עדיין מדגדגת לי הכרטֶסֶת בידיים. אין ספק שזה סוג של מחלה, אבל היא הרבה יותר נחמדה מהנזלת והשיעול שעדיין מציקים לי...

 

____________________

משהו קטן וטוב (סוף סוף!)

את רוב עבודת ההחתמה עשיתי עם פרח הדיו שהולך איתי כבר שמונה שנים, והיה בעצם הקנייה הראשונה בתחום (אוי, קנדה אהובתי...) ועדיין - הוא פעיל....

זה לטובת מי ששואל אותי כמה זמן דיו מחזיק. דיו איכותי - המון!



נכתב על ידי קסם שימושי , 13/2/2012 13:09   בקטגוריות כרטיסי ברכה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)