לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

באמצע העומס...


באמצע התקופה העמוסה שנפלה עלי (והתבטאה גם בפוסטים שכתבתי רק בראש שלי ולא כאן...) הגיע אלי ארגז מלא בדפים 15*15 של חברת Authentique. שמונה סדרות קטנות, של ארבעה דפים דו צדדיים כל אחת, והצבעים שלהם חמים והדוגמאות נעימות, ואני שכחתי את העומס והתיישבתי לשחק...

 

לפני כמה שנים עמדתי אצל נתנאלה (האמת אצל ההורים שלה, באירוע סדנאות כלשהו) עם חבילה של דפים קטנים, ונתנאלה הזכירה לי שאני במעצבת דפי אלבום וכדאי שאקח דפים בגודל 30*30. אז החלפתי את החבילה שהחזקתי. מרבית הדפים מהחבילה ההיא עדיין אצלי, שלמים. לעומת זאת, את החבילות של הדפים הקטנים אני מכניסה לשימוש כמעט מיידי. יש בהם משהו נחמד ומזמין - אני לא יודעת אם אלו ההדפסים הקטנים יותר או עצם הגודל הזה שמרגיש פחות "בזבוז" להשתמש בו, אבל אני מוצאת את עצמי נהנית מהם במיוחד.

 

אז הכנתי קצת כרטיסי ברכה לחג...

 

מסדרת BLUSH הרומנטית:



מסדרת DELIGHT העליזה:



מסדרת fair weather שמשלבת כחולים וצהובים לתחושה אביבית:





מסדרת endless, בצבעי בנים:



ומסדרת poised, שהיתה הסימן לסיום המשחקים, בינתיים, כי העומס הזכיר את קיומו...



הדפים דו צדדיים כאמור, בגודל 15*15. מצד אחד הדפס והצד השני חלק, עם צבע מיושן משהו. באופן כללי לכל הדפים יש תחושה מדוסטרסת משהו והם ממש נעימים לעבודה.

 

ומכיוון שהזדמן לי לרכוש אותם במבצע רציני, אני מעבירה את המחיר המצויין אליכם.

 

סטים של 24 דפים, שמונה דוגמאות, 3 דפים מכל דוגמה, יעלו לכם 20 ש"ח (זה סט שעולה בארה"ב 7 דולר, למי שרוצה להבין את משמעות ההנחה) וסט של 32 דפים - אחד מכל דוגמה - יעלה לכם 25 ש"ח.

 

ולאור ההארות שקיבלתי - הקנייה היא כמובן בחנות של "קסם שימושי" www.kesem-art.com

 

מהרו והזמינו - הכמויות מוגבלות.

 

ושיהיה לכולנו חג שמח, צבעוני ומלא חירות!

 

לימור

 

נכתב על ידי קסם שימושי , 29/3/2012 10:36   בקטגוריות כרטיסי ברכה, מבצע  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)