לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012

כמעט ברגע האחרון - עיצוב לפי סקיצה


איזו אלופה אני בלדחות דברים... את העיצוב לפי הסקיצה באתגר של נתנאלה עשיתי כבר בפסח, צילמתי לפני שבוע, ורק היום, בגלל שחתולי8 העלתה פוסט משלה בנושא, נזכרתי ש"עשית ולא פרסמת - כאילו לא עשית..."

 

בפסח עשיתי ניסיון במאסקינג הפוך. השימוש הרגיל במסכה הוא למרוח סביבה ובתוכה צבע או ג'סו או מה שרוצים (או, אם אתם Mrs. G - לרסס איזה מיסט... אני לא ממש טיפוס של ריסוסים). במאסקינג הפוך מה שמורחים הוא דיו שקוף, ואז מפזרים אבקת אמבוסינג שקופה וממיסים. יוצרים בעצם שכבת רזיסט בדוגמת המסכה, ואז כשמורחים דיו מקבלים נגטיב, כאילו המסכה היתה בעצם שבלונה {התנצלות לאמא שלי - אני יודעת שזה נשמע כאילו את קוראת סינית. תזכירי לי ואראה לך בהזדמנות...}. זה נשמע יותר פשוט ממה שזה, אז רק בניסיון השלישי יצא לי משהו סביר ואז בדיוק הייתי אמורה ללכת הביתה מהסטודיו. בגלל שהיה חופש פסח וניסיתי להשלים דפי אלבום, חטפתי תמונה של הזוג המלכותי שמשום מה היתה מונחת על השולחן (צולמה בידיה המוכשרות של דנה ישראלי) ושקית דפים מסוף השבוע הנתנאלי בקיץ הקודם.

 

בבית, כשהתיישבתי לעבוד, גיליתי שהשקית היא של הקיט UPCYCLE שבו השתמשנו ליצירת הזר לדלת/לתלייה שעדיין לא מצאתי לו מקום ראוי...

 

לכבוד הזכרונות מאותו סוף שבוע קסום החלטתי לעצב דף בהשראת אתגר הסקיצה שהעלה צוות ה DT של נתנאלה. על הסקיצה אחראית טניה סול המוכשרת:



וזו האינטרפרטציה שלי. כל החומרים, למעט התוצר של המסכה, התגית והכפתור, הגיעו מאותו קיט :



אני בדרך כלל לא מעצבת לפי סקיצות, אבל בכל פעם שאני עושה את זה אני נזכרת שזו דרך מצויינת לצאת מהסגנון הרגיל שלי ולהתנסות בדברים קצת אחרים.

 

והנה אפריל נגמר.

כל מיני דברים קרו בו, טובים וגם פחות טובים.

הספקתי לא מעט עבודה וגם שישה דפי אלבום ובנייה כמעט עד הסוף של ארבע סדנאות חדשות, אז אני חושבת שיהיה מאי מעניין...

 

חיים טובים שיהיו

לימור

נכתב על ידי קסם שימושי , 30/4/2012 22:56  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)