לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012

איך שזנב הלטאה מסתובב...


בהתחלה היו לטאות העץ שצבעתי כדי שיקשטו את הקיר בכניסה...

 

אני חושבת שמהשנה שהקדשתי ללימוד ציור כפרי על עץ, התוצאה הכי שימושית מבחינתי היתה ללמוד לנקד עם הצד השני של המכחול... בכל אופן ממש התלהבתי מחיות העץ הקטנות שהסתובבו אז בחנויות היצירה ועשיתי איתם די הרבה דברים, כולל הלטאות הצבעוניות על הקיר אצלנו:

 





הן כבר מזמן לא שם, ולכן הצילומים הלא ממש אידאליים שלהן...

 

ואז הגיע אחי הקטן, שאחד התחביבים שלו זה לקעקע את עצמו מכל הכיוונים, והחליט שהלטאות האלו הן השראה מצויינת לקעקוע, ומאז הוא מסתובב עם אחת מרשימה על הזרוע.

 

כשחשבתי מה להכין לו לכבוד היומולדת, החלטתי שמאחר ויש לו דירה חדשה והרבה שטחי קירות שצריך למלא, אכין לו שתי עבודות, עם תמונות שלו ושל אשתו. מאחר ואני עדיין מחכה לתמונה של גיסתי, שאיכשהו הצליחה להיעדר מכל האירועים המשפחתיים האחרונים (עם סיבות טובות) וכשכבר כן נפגשנו הרגשתי חולה מכדי לחשוב על לצלם, הכנתי לו בינתיים רק חצי מתנה...

 

הפעם גם צילמתי קצת מהשלבים.

 

התחלתי מדופן של קופסת קרטון שקרעתי וקילפתי:



ריססתי גלימר מיסט ירוק



והוספתי דף מאטלס וקרעים של דפים מדוגמים



מכאן כבר הייתי בשוונג אז הפסקתי לצלם ועבדתי. הוספתי עוד קצת ריסוס של גלימר מיסט, תמונה, מדבקות, קליפס לתלייה וכמובן - לטאות מעץ



עכשיו רק נשאר לחכות לתמונה טובה של אוריין...

 

ובגלל שאני ממש אוהבת את האיש שלי, אני לא אספר לכם מה חשבתי אחרי שהוא התיישב על השקית עם המתנה שהיתה באוטו...

 

______________

בעניין אחר, יש לפחות קוראת חתולית אחת שמתלוננת על רוחב התמונות, אז בדקתי שוב בשלושה מחשבים שונים, כולל נייד, וכמו שחשבתי - אין בעיה עם רוחב התמונות שמוגדרות לרוחב מכסימלי של 800 פיקסלים, אבל אם המסך שלכם מוגדר ל 600*800 שזה הגודל המינימלי, התמונות באמת יהיו רחבות מדי בשבילכם... אז אם יש לכם בעיה עם התמונות תבדקו את העניין הזה, ואם עדיין זה לא ייפתר, אבדוק פיתרון אחר.

 

ערב נעים שיהיה, אני הולכת לסיים את העבודה שלי לתערוכה ולבדוק אם שירבוטים הם אכן תשובה לכאב ראש.

אעדכן...

נכתב על ידי קסם שימושי , 21/5/2012 18:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)