לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012

תמונה בתערוכה והזמנה לסדנה


זו הפעם הראשונה שעבודות שלי מוצגות בתערוכה, ואני חייבת לציין שבזה שאנשים עוצרים אותי בשבילי היישוב לספר לי שאהבו את העבודות שלי יש משהו ממש נחמד...

 

העבודה השנייה שהכנתי לתערוכה קיבלה חלק מהאישיות שלה בזכות חבילת ההפתעות שקיבלתי מ mrs. G . בגלל שהיא כתבה פעם שאף פעם לא ראתה שימוש בפלוק במיקס מדיה, הרגשתי צורך לנסות... גם ציפורי הקנווס הגיעו מהחבילה ממנה וגם ההשראה להשתמש בגלימרים, אז תודה ענת!

 

עכשיו בואו נראה אם אני מצליחה להוסיף תמונה כשאני כותבת באייפון....

 

מסתבר שאני לא ממש כשרונית בעניין הזה של האייפון, אז התמונה תגיע מחר....

 

מסקנות לעתיד - לא לכתוב פוסטים באמצע הלילה, ואם כבר כותבים - לשמור כטיוטה ולא לפרסם מתוך שינה...

 

הנה תמונה של העבודה המדוברת:

 



ועוד סימן לזה שאני יוצאת משנת החורף שלי הוא שאני מתחילה בסדרת סדנאות חדשה.

 

הסנונית הראשונה היא סדנת מיקס מדיה שתזמן התנסות בחומרים ובטכניקות השונות, ליצירה אישית, אחרת, רבת שכבות, צבע והנאה.

 

שלוש שעות, המון טכניקות, השראה וחומרים, 180 ש"ח ותוצר אחד - קנווס מוכן לתלייה על הקיר...

 

מתאים גם לחסרי ניסיון לחלוטין.

 

בשלב זה הסדנה תתקיים אצלי, בסטודיו ביובלים, ובחיפה.

 

המועדים הקרובים:

 

ביובלים, ביום שני 18.6 בשעה 20:00

ביובלים, ביום שלישי 19.6, בשעה 10:00

ובחיפה, ביום רביעי, 20.6, בשעה 20:00

 

ההרשמה אצלי במייל [email protected]

 

שבת שלווה ויצירתית שתהיה לנו!

 

לימור

נכתב על ידי קסם שימושי , 31/5/2012 23:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)