לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

שניים


לפני הרבה הרבה שנים הייתי רוקמת גובלנים בצמר על רשת. עשיתי גם שטיחי קשרים. את הדוגמאות הייתי ממציאה מהראש ויום אחד שמתי לב לזה שכל הדוגמאות שלי סימטריות והחלטתי שהגיע הזמן לשבור את הסימטריה, אז ישבתי לתכנן דוגמה לא סימטרית. רק כשסיימתי קלטתי שהדוגמה סימטרית על קו האלכסון...

 

זה היה קצת מתסכל, אבל גם הבהיר לי שאני זו אני, על היתרונות וגם על החסרונות...

 

זה נכון גם ל MIXED MEDIA. אני מאוד נהנית ויכולה לראות עד כמה כל הסרטים שראיתי וכמה כל הדוגמאות הנפלאות ברשת (רבות מהן ישראליות מוכשרות) נותנות לי השראה, ועדיין, גם כשאני ממקססת, התוצאות יוצאות בדרך כלל מסודרות ומאורגנות. איך אמרה לי מישהי בשבוע שעבר בתערוכה - "העבודות שלך חמודות"...

 

אז נכון שכשמסתכלים לעומק, רואים שהן לאו דווקא חמודות, אבל הן בהחלט לא משולחות רסן כמו כל מיני עבודות שראיתי ואהבתי, אבל הן לא סגנון היצירה שלי. יכול להיות שגם ההשתוללות הזו עוד תקרה אצלי פעם.

 

העבודה הנוכחית שלי, זו שנתנה את הכותרת לפוסט, נוצרה לטובת תערוכה שזו שמה - "שניים". ניסיתי להיות טובה ולצלם את התהליך, אבל כשכבר נכנסתי לשוונג זה לא החזיק מעמד...

 

הבסיס של העבודה הוא המון גזרי עיתון, של תמונות ומילים שהתקשרו לי לזוגיות. כולם נגזרו מגיליון 499 של טיים אאוט, שהגיע אלי בטעות בשני עותקים, דבר שאליו התייחסתי כסימן משמיים...

 

הדבקתי הכל בצורה אקראית, עם מוד פודג':



מרחתי על הכל שכבה לא עבה של ג'סו, שלא תסתיר יותר מדי, אבל שתיתן איזו האחדה של הכל:



עכשיו יכולתי לכתוב מניפסט שלם על למה בחרתי לעשות את העבודה הזו בגווני אדום, צבע של דם ואהבה, אבל האמת היא שהאקריליים היחידים שיש לי שהם שקופים הם כמה צנצנות צבע של קלודין הלמוט שנשארו לי מסדנה שעשיתי ב CHA לפני שנתיים, וכולם בגווני ורוד-אדום...אז הנה לכם האמת מאחורי הבחירות האומנותיות שלי...

 

שבלנות, ספריי, חותמות, מריחות של צבע, מדבקות מתגרדות - כולם תרמו ליצירת הרקע. הייתי אומרת שעבדתי עד שהייתי מרוצה, אבל אני אף פעם לא יודעת מתי לעצור. עצרתי בעיקר בגלל שנורא דיגדג לי להדביק את הדמויות כי רציתי שאמא שלי תוכל לראות את הקנווס גמור כשתגיע לביקור... טוב שיש משהו שעוצר אותי בנקודה כלשהי...

 



אז הנה הם, השניים שלי, בדרכם לתערוכה במבואה של המועצה האזורית.

דרך צלחה שתהיה להם!

 

משהו קטן וטוב - כי תמיד יש כאלו...

קטגוריה חדשה נוספה לחנות הוירטואלית שלי - חצי מחיר - אחרונים מסוגם - כי אני מרגישה צורך לנקות מדפים ולכם מגיעות מציאות. רק תזכרו - מה שנמכר עלול לא לחזור... מצד שני - בכל יום יעלו מוצרים חדשים לקטגוריה...

נכתב על ידי קסם שימושי , 4/6/2012 17:41  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)