לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קסם שימושי


בעלת בלוג זה איננה עוד. לפרטים www.kesem-art.com

כינוי:  קסם שימושי

בת: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

חודש יוני


יוני.

החודש הזה של הסיומים.

 

הנסיכה מסיימת את כיתה ד'.

אירוע הסיום של המחוננים כבר היה.

מסיבת הסיום של הכיתה - בשבוע הבא.

תודות ל... לא היה סיום חגיגי של החוג לאומנות.

 

אני מסיימת ללמד.

התעודות כבר כתובות.

שיעור פרידה - ביום חמישי.

 

הפרופסור מסיים את המכינה.

אירוע סיום - בשבוע הבא. בתל אביב.

אחר כך יהיה לנו חודש של ילד בבית לפני הגיוס.

 

השיריונר מסיים בשבוע הבא עוד מחזור פיקוד.

תודות ל... - אנחנו לא צריכים להתייצב בלטרון לטקס הסיום...

 

אני מסיימת מחר שנת לימודים ראשונה באורנים.

יש מלא משימות לכבוד סיום הלימודים.

עוד לא הספקתי כמעט כלום.

 

מתי כבר יולי???

 

אין לי זמן ליצירה ואין לי זמן לבלוג, אז בימים הקרובים יהיו רק פוסטונים קטנים, שתדעו שלא שכחתי אתכם.

 

בשבת היינו במרכז כדי לראות את הילדים.

אחר הצהריים טיילנו בנמל.

גיליתי שעל המעקה נטשו כל מיני דברים מעניינים:

כוס מלוכלכת



בקבוק ריק



נעליים של נסיכה



והאיש שלי, שהחליט להצטרף לליין התמונות המתהווה:



צילמתי ממש מעט באותו יום, אבל הנה תמונה מקסימה מההפסקה שעשינו במקס ברנר.

הפרופסור התייחס לצלחת הפרלינים שלו באופן מאוד סיסטמטי (והשיריונר היה זה ששם לב שזה רגע ראוי לצילום...):

 

 

שיהיו לנו עוד הרבה שבתות משפחתיות שכאלו!

 

___________________________

משהו קטן וטוב - כי תמיד יש כאלו

חגית, שמהווה עבורי השראה תמידית, פתחה בלוג חדש שמוקדש ליומנים ויזואליים ונקרא בשם ההולם להפליא יומני היקר. אני צופה טונות של השראה, ומקווה שזה יהיה תמריץ גם עבורי לצלם יותר וליצור יותר ביומנים של עצמי.

 

 

 

 



נכתב על ידי קסם שימושי , 19/6/2012 12:27  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסם שימושי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסם שימושי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)